شناسهٔ خبر: 68131388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه استان البرز

اطلاع‌رسانی دقیق، راهکار مقابله با توطئه تحریف واقعیت‌ها است

کرج- ایرنا- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای تحریف واقعیت‌ها بکار بسته‌اند که در این شرایط، طلاع‌رسانی دقیق و شفاف، ابزاری کارساز برای مقابله با این نوع توطئه دشمنان است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار علیرضا حیدرنیا شنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران استان البرز افزود: با هوش مصنوعی و فناورهای نوظهور دیگر واقعیت و خبری سانسور یا پنهان نمی ماند اما اما در هرکجا که روایت صادق و صحیح داشتیم مشکلی پیش نیامد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز یادآور شد: روایتگری صادقانه راه سوء استفاده بر دشمن بسته خواهد شد.

وی گفت: خبرنگاران وظیفه اصلی اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی ملت ایران را بر عهده دارند و باید مطالبه گری جدی در دستور کار آن‌ها باشد.

ظرفیت‌های البرز شناسایی شود

وی در ادامه با بیان اینکه استان البرز دارای ظرفیت های بالقوه ای است که باید مورد شناسایی قرار گیرد اضافه کرد: این ظرفیت ها در بخش‌های صنعتی ، اقتصادی و راه ها مشهود است .

حیدرنیا ادامه داد: جمعیت فراوان، قدرت ساز است اما در این بین نباید از مشکلات نیز غافل بود و اطلاع رسانی از آنها مسوولان را در حل مشکلات یاری رساند .

وی گفت: اتفاقات خوبی در استان البرز در حوزه سپاه و بسیج مردمی رخ داده که باید اطلاع رسانی شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، محرومیت زدایی ، خدمات اجتماعی ، علمی و گره گشایی دولت از بسیاری از مشکلات اقتصادی را بخشی از این اتفاقات خوب عنوان کرد که با اطلاع رسانی می توان در بین مردم امید ایجاد کرد .

نظر شما