شناسهٔ خبر: 68129927 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سازمان ملل: کشتار غيرنظاميان در مدرسه التابعين غزه نسل کشي است

صاحب‌خبر -
سازمان ملل: کشتار غيرنظاميان در مدرسه التابعين غزه نسل کشي است
خبرگزاری آریا - جنایت رژیم صهیونیستی و بمباران مدرسه التابعین محله الدرج غزه که محل اسکان تعداد زیادی از آوارگان فلسطینی بود، واکنش های تند محافل بین المللی عربی را به دنبال داشت و آنان خواستار حمایت از فلسطینی ها و تحقیقات بین المللی درباره این جنایت شدند.

العالم – فلسطین
به گزارش الشرق لاوسط، فرانچسکا آلبانیز مخبر ویژه سازمان ملل متحد در فلسطین، رژیم صهیونیستی را به خاطر بمباران مدرسه التابعین در محله الدرج غزه به نسل کشی علیه فلسطینی ها متهم کرد.
وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با استفاده از سلاح های آمریکایی و اروپایی چنین حملاتی را علیه فلسطینی ها انجام می دهد، افزود: امیدواریم فلسطینی ها ما را به خاطر ناتوانی مان در حفاظت از آنها ببخشند.
قطر خواستار تحقیقات بین‌المللی فوری درباره این بمباران شد و این کشتار هولناک و جنایات ددمنشانه را محکوم کرد.
وزارت امور خارجه مصر نیز این حمله را محکوم و بر ادامه تلاش‌های میانجی‌گری برای آتش‌بس در غزه تاکید کرد و خواستار موضع بین المللی یکپارچه و موثر برای حفاظت از مردم غزه شد.
وزارت امور خارجه اردن هم بمباران این مدرسه را محکوم و رژیم صهیونیستی را متهم به تلاش برای به شکست کشاندن گفت و گوهای آتش بس کرد و اعلام نمود که این بمباران نقض آشکار قوانین بین‌المللی و هدف قرار دادن سیستماتیک غیرنظامیان و پناهگاه‌های آوارگان است.
حماس این حمله را جنایتی هولناک توصیف کرد که در ادامه جنایات و کشتارهای بی‌سابقه در تاریخ جنگ‌هایی قرار دارد که در غزه توسط نئونازی‌ها انجام می ‌شود.

نظر شما