شناسهٔ خبر: 68129433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار: نظارت بر مجتمع‌های بین راهی خراسان شمالی تشدید شود

بجنورد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: فرمانداران و سایر دستگاه‌های مرتبط با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران بر قیمت‌های مجتمع‌های خدمات رفاهی و محل اسکان بین راهی نظارت‌ مستمر و دقیق داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا مهدی رشیدی روز شنبه در نشست ستاد خدمات سفرهای تابستانی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با اتخاذ تدابیر لازم و تامین زیرساخت‌ها، خاطره خوشی از سفر به خراسان شمالی در ذهن مسافران باقی بماند.

وی افزود: باید با گشت مشترک ادارات مرتبط، بر رعایت مسائل و استانداردهای بهداشتی، تمیزی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها و تفرجگاه‌ها نظارت مستمر و جدی انجام شود.

رشیدی گفت: خراسان شمالی با داشتن گنجینه‌های ارزشمند طبیعی و تاریخی در صورت انجام اطلاع‌رسانی درست از طریق نصب بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی، می‌تواند داشته‌های فاخر خود را بیش از پیش به مسافران معرفی کرده و گردشگران را به‌سوی خود جلب کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به همزمانی سفرهای تابستانی امسال با ایام اربعین حسینی و ماه صفر گفت: در این ایام با توجه به افزایش سفرها، اقدامات مضاعف برای خدمات‌رسانی شایسته به زائران اربعین و نیز مسافرانی که قصد سفر به مشهد مقدس را دارند باید مورد نظر باشد.

رشیدی بر ساماندهی ترافیک درون شهری تاکید کرد و گفت: همه شهرداری‌ها در کنار سایر دستگاه‌ها تدابیری برای کاهش ترافیک، تامین روشنایی، ساماندهی ورودی و خروجی شهرها بیندیشند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می‌کنند. ‌

نظر شما