شناسهٔ خبر: 68128639 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

نماینده مردم تهران در مجلس در دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان؛

مسائل کتابخانه‌های عمومی را در مجمع نمایندگان استان پیگیری خواهیم کرد

علیرضا زندوکیلی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران با هدف پیگیری مسائل کتابخانه ها با محمد سراج، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، با هدف پیگیری مسائل زیرساختی کتاب و کتابخوانی در استان، علیرضا زندوکیلی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران سه شنبه ۱۶ مردادماه با محمد سراج، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

مسائل کتابخانه‌های عمومی را در مجمع نمایندگان استان پیگیری خواهیم کرد

علیرضا زندوکیلی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در این دیدار گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های استان، زیرساخت‌های کتابخانه‌های عمومی و وضعیت کتاب و کتابخوانی در استان ارائه داد و گفت: کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه های فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه در حال فعالیت و خدمت رسانی فرهنگی به تمام اقشار جامعه هستند. ‌

زندوکیلی ضمن تشریح مهم ترین مسائل کتابخانه های عمومی استان، بر لزوم ارتقای وضعیت معیشتی همکاران تأکید کرد و افزود: توسعه زیرساختی کتابخانه های عمومی و حمایت و همراهی در زمینه بودجه و رفع مسائل مالی کتابخانه های عمومی در راستای خدمت صادقانه به مردم شریف، نیازمند توجه بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خود است و باید بیش از پیش از فرهنگ کتاب و کتابخوانی حمایت شود.

محمد سراج، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تشکر از اقدامات انجام شده توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان، کتابخوانی و ترویج کتاب را از موضوعات مهم و تأثیرگذار در جامعه دانست و گفت: برای رفع مشکلات کتابخانه ها، پیگیری های لازم را از سایر نمایندگان محترم در مجمع نمایندگان و نیز از طریق دیدار با شهردار تهران انجام خواهد داد.

بیان نیازهای عمرانی و تجهیزاتی کتابخانه ها، درخواست کمک از محل اعتبارات در اختیار نمایندگان برای بازسازی و بهسازی کتابخانه ها و طرح پروژه های دارای اولویت استان در مجمع نمایندگان مجلس از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

نظر شما