شناسهٔ خبر: 68125845 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

رسانه خبری رفاه آنلاین (رنا) رونمایی شد | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

پایگاه خبری رفاه آنلاین (رنا) در مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته خبرنگار رونمایی شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رسانه خبری رفاه آنلاین در نشست خبرنگاران حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با «سیدصولت مرتضوی» به مناسبت هفته گرامیداشت مقام خبرنگار رونمایی شد.
 
این رسانه پس از یکسال فعالیت آزمایشی هم اکنون در دامنه RonaMedia.ir اخبار حوزه رفاه اجتماعی، فرهنگ کار، دولت و توسعه اشتغال، تعاون و اقتصاد مردمی، بیمه و سلامت، کارآفرینی و تولید، زنان و خانواده، روابط کار، مسئولیت اجتماعی، استان ها و چندرسانه ای را پوشش می‌دهد.
 
راه‌اندازی باشگاه همراهان رفاه آنلاین (شهروند خبرنگاران) به عنوان دیدبان های توسعه رفاه اجتماعی در کشور و مرکز آموزش رفاه آنلاین از دیگر اهداف فعالیت این رسانه در سطح ملی است.
 
ایجاد شبکه ای از شهروند خبرنگاران در سراسر کشور با توجه به گستردگی حوزه رفاه اجتماعی، ایجاد هم افزایی با اندیشکده ها و مراکز پژوهشی سطح کشور برای بازخورد محتوا، ارتقای دانش و توانمندسازی خبرنگاران حوزه اجتماعی کشور، تولید روزانه اخبار و گفتگوهای مختلف در حوزه‌های متنوع سرویس‌های خبرگزاری، برگزاری نشست‌ها و میزگردهای تحلیلی و خبری با حضور صاحب نظران، کارشناسان و مسئولان و ایجاد فضای مناسب برای نقد و تبیین نظرات کارشناسی در این رسانه دنبال می شود.

نظر شما