شناسهٔ خبر: 68125820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم غرب گلستان خبر داد

فرار سرمایه گذار خارجی از ساحل بندرگز به دلیل بروکراسی اداری

مریم شریفی

نماینده مردم غرب گلستان ضمن انتقاد شدید از بروکراسی دست و پاگیر اداری در استان گفت: سنگ اندازی و قوانین دست و پاگیر یکی از بزرگترین سرمایه گذاران بخش خوصی در پروژه ۵۰ هکتاری بندرگز را فراری داد در حالی که تحقق این پرژه می‌توانست موجب تحول بزرگ اقتصادی  برای مردم استان و حتی کشور باشد.

صاحب‌خبر -

جلال ایری بعدازظهر شنبه ۲۰ مرداد در گفت‌وگو با اصحاب رسانه گلستان با اشاره به اینکه هفته خبرنگار یادآور تلاش خبرنگاران است، اظهار کرد: هفته خبرنگار باید یادآور مسائل و مشکلات قشر خبرنگاران برای مسئولان بوده و درصدد رفع مشکلات این قشر قدم بردارند تا بتوانند با فراق بال بیشتر در جهت رفع چالش‌های جامعه قلم بزنند.

وی با بیان اینکه قوانینی که در مجلس یازدهم مصوب شد بیشتر در راستای نیازهای آنی مردم بود، گفت: قانون صدور مجلس کسب و کار جهش تولید، توجه به موضوعات عمرانی، قانون مالیات ارزش افزوده، رتبه بندی فرهنگیان، سامان‌دهی قانون مالیات ارزش افزوده، رتبه بندی بازار مسکن و اجاره بها بخشی از این قوانین است.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی تخصیص قیرهای رایگان برای شهرها و روستاها را به عنوان یکی از مهمترین قولنین مجلس یازدهم نام برد که در شهرها و روستاها نمود داشت و اضافه کرد: راه اندازی طرح جزیره آشوراده، لایروبی خلیج گرگان و پتروشیمی گلستان از پروژه‌های بزرگی بود که گره آن در دولت شهید رئیسی در استان باز شده و انشالله منشا توسعه و پیشرفت استان خواهد بود.

ایری ضمن انتقاد شدید از بروکراسی دست و پاگیر اداری در استان گفت: سنگ اندازی و قوانین دست و پاگیر یکی از بزرگترین سرمایه گذاران بخش خوصی در پروژه ۵۰ هکتاری بندرگز را فراری داد در حالی که تحقق این پرژه می‌توانست موجب تحول بزرگ اقتصادی  برای مردم استان و حتی کشور باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مشکل حقوقی پروژه ساحل بندرگز درحال حاضر مرتفع شده است اما به خاطر تعلل ما فرصت پیشرفت را از دست دادیم، افزود: دولت می‌تواند زمینه‌های ورود بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار را فراهم کند اما تا زمانی که مشکل قوانین دست و پاگیر و بروکراسی اداری حل نشود به جایی نخواهیم رسید.

نماینده غرب گلستان تکمیل لایروبی خلیج گرگان را در گرو پمپاژ آب در خلیج دانست و  تاکید کرد: از رئیس جمهور انتظار داریم تا برای به ثمر رسیدن این طرح وارد شود  تا مردم استان و کشور از عواید آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

نظر شما