شناسهٔ خبر: 68125380 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

محسن رضایی: ایران پاسخ قدرتمندی به جنایات اسرائیل می‌دهد

محسن رضایی با بیان اینکه ایران پاسخ قدرتمندی به جنایات اسرائیل می دهد، گفت: از همه کشورهای اسلامی می خواهیم که با همکاری با یکدیگر شر این باند قاتل و نژاد پرست را از منطقه دفع کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه و انتقاد از استانداردهای دوگانه حقوق بشری آمریکا و غرب، عنوان کرد که ایران پاسخی قوی به اقدامات شرورانه رژیم صهیونسیتی خواهد داد.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: ایران با تدبیر و قدرتمند پاسخ شرارت های رژیم صهیونسیتی را خواهد داد. طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل، جمهوری اسلامی ایران حق دفاع مشروع از خود را دارد و در این رابطه مماشات نخواهد کرد.

وی افزود: با متجاوزی شرور روبرو هستیم که بسیاری از مردم جهان منتظر ایران برای نشاندن او سرجای خود با یک سیلی محکم هستند؛ چراکه اوج جنایات اسرائیل از تحمل بشری خارج شده است.

رضایی ادامه داد: بمباران مدرسه تابعین با بیش از صد شهید دانش آموز و قبل از آن بمباران بیمارستان ها، کشتن خبرنگاران، زنان، کودکان و سالخوردگان در تاریخ منطقه و حتی جهان کم سابقه است. همراهی مدعیان حقوق بشر با این جنایات تمام ابرو و حیثیت آنها را به باد داده و معلوم شده شعارهایی لیبرالیستی همچون آزادی، حقوق بشر و نقش سازمان های بین المللی ماسک برصورت تاریک ایدولوژی نژادپرستانه غرب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نهایت اظهار داشت: ماشین کشتار رژیم اسرائیل و جنایات آن در منطقه در شرایطی که با همراهی و حمایت غرب پیش می رود، جز با قدرت و اقتدار عملی حاصل نمی شود. ازهمه کشورهای اسلامی می خواهیم که باهمکاری با یکدیگر شر این باند قاتل و نژاد پرست را از منطقه دفع کنیم.

نظر شما