شناسهٔ خبر: 68124151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان نهاوند:

خراسان جنوبی قهرمان مسابقات زورخانه‌ای نوجوانان ایران شد

فاطمه ظفری

رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان نهاوند گفت: خراسان جنوبی در بیست‌وهفتمین دوره مسابقات مهارت‌های فردی و تیمی زورخانه‌ای نوجوانان کشور قهرمان شد.

صاحب‌خبر -

مسعود علی‌بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در بیست‌وهفتمین دوره مسابقات مهارت‌های فردی و تیمی زورخانه‌ای نوجوانان کشور گرامیداشت پهلوان شهید ورزش باستانی و زورخانه‌ای محمدابراهیم مبر به مدت دو روز به میزبانی شهرستان نهاوند در مجموعه فرهنگی‌ورزشی علیمرادیان نهاوند و در دو سالن مجزا برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات با شرکت ۳۰۰ ورزشکار مربی داور و ناظر از ۲۸ استان کشور به میزبانی مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند برگزار شد که در این پیکارها تیم خراسان جنوبی با کسب ۲۴۳ امتیاز بالاتر از همه رقبای شرکت کننده ایستاد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

علی‌بخشی ادامه داد: همچنین در این دوره از مسابقات تیم تهران بر سکوی دوم قرار گرفت و اصفهان نیز جایگاه سوم را به دست آورد؛ ضمن اینکه به تیم‌های برتر جام قهرمانی نیز اعطا شد.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان نهاوند تاکید کرد: از حمایت‌ها و کمک‌های مدیرکل محترم ورزش استان، نماینده محترم مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم نهاوند و سایر ادارات و ارگان‌هایی که در برگزاری این مسابقات همکاری کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام 

نظر شما