شناسهٔ خبر: 68124039 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان ایلام به موضوع ساماندهی وضعیت بهداشتی و جمع‌آوری زباله‌ها ورود کرد

رئیس کل دادگستری استان ایلام بر ساماندهی وضعیت بهداشتی و جمع آوری زباله‌های شهر ایلام تاکید کرد و گفت: افرادی که با ترک فعل بهداشت عمومی را تهدید کرده و سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند مستوجب تعقیب و پیگرد هستند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان-در پی عدم رضایت عمومی شهروندان ایلامی از وضعیت بهداشتی و جمع آوری زباله‌های شهر ایلام و در راستای صیانت از حقوق عامه، عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام ضمن تذکر کتبی به شهردار ایلام به منظور توجه و اهتمام در خصوص اعمال نظارت مستمر و مؤثر نسبت به جمع آوری به موقع و روزانه زباله‌های شهری، هر گونه قصور و سهل انگاری در این خصوص را مستوجب تعقیب و پیگرد افرادی دانست که که با ترک فعل خود، بهداشت عمومی را تهدید کرده و سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام تصریح کرد: متاسفانه شهرداری ایلام در روز‌های اخیر به وظیفه قانونی خود در مورد ساماندهی وضعیت بهداشتی و جمع آوری مناسب زباله‌های شهر ایلام اقدام نکرده و خیابان‌ها، فضا‌های عمومی و محلات مختلف شهر ایلام به نحو صحیح و به موقع نظافت نمی‌شوند.

وی افزود: صیانت از حقوق عامه مردم وظیفه قانونی دستگاه قضایی است، لذا دادگستری استان ایلام هرگونه ترک فعل در انجام وظایف قانونی را مورد تعقیب قانونی و قضایی قرار خواهد داد.

 رئیس کل دادگستری استان ایلام همچنین به دادستان مرکز استان و مدیرکل سازمان بازرسی استان ماموریت داد تا نسبت به پیگیری و نظارت بر رفع مشکلات مذکور اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما