شناسهٔ خبر: 68120440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیش بینی آب و هوای زنجان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۲۰ مرداد

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان به تشریح وضعیت آب‌وهوایی این استان در ۲۴ ساعت آینده پرداخت.

صاحب‌خبر -

حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: امروز برای اغلب مناطق استان آسمان صاف پیش‌بینی شده است که در برخی مناطق در ساعات بعدازظهر با افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد همراه می‌شود.

وی با بیان اینکه طی هفته پیش‌رو سامانه بارشی قابل توجهی در استان فعال نخواهد شد، اضافه کرد: دمای مناطق مختلف استان به تدریج تا پایان هفته روند کاهشی خواهد داشت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته روستای خیرآباد با ۱۵ درجه خنک‌ترین و شهر حلب با ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مناطق استان بودند.

سلطانی با اشاره به وضعیت هوای استان پایان هفته جاری گفت: شرایط جوی نسبتاً پایداری را در استان شاهد خواهیم بود و روزهای یکشنبه و دوشنبه رگبارهای خفیف و پراکنده در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۲۲ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش پیدا کرده است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان گفت: در شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۸ و ۳۵ درجه، ابهر ۱۸ و ۳۴ درجه، خرمدره ۱۹ و ۳۳ درجه، آب‌بر ۲۳ و ۳۴ درجه، قیدار ۱۹ و ۳۵ درجه، سلطانیه ۱۶ و ۳۵ درجه و ماهنشان ۲۲ و ۳۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

نظر شما