شناسهٔ خبر: 68119672 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رشد سرمایه گذاری های صبا تامین در تیر ماه

سود( زیان) فروش سرمایه گذاری های شرکت "گروه مالی صبا تامین" از ۴۶.۸۷۷ میلیون ریال ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ به ۱.۳۶۶.۰۰۵ میلیون ریال در تیر ماه ۱۴۰۳ رسیده است و در مجموع از ابتدای سال این میزان در سایت کدال ۱.۴۱۲.۸۸۲ میلیون ریال اعلام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا؛ در صورت وضعیت پرتفوی (گروه مالی صبا تامین) با نماد "صبا"  با سرمایه ثبت شده ۱۱۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال پذیرفته شده در بورس تهران در فاصله زمانی یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۳ حسابرسی نشده در سایت کدال آمده است:

میزان درآمد سود سهام این شرکت از ابتدای سال مالی ۱۴۰۳ تا پایان دوره منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ به ۲.۶۵۴.۰۵۶ میلیون ریال رسیده که این میزان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۳ رقمی به ارزش ۹.۶۰۰.۷۴۹ میلیون ریال اعلام شده است و جمع آن از ابتدای سال مالی تا پایان دوره منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۳ به ۱۲.۲۵۴.۸۰۵ میلیون ریال اعلام شده است.

سود( زیان) فروش سرمایه گذاری های این شرکت نیز از ۴۶.۸۷۷ میلیون ریال ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ به ۱.۳۶۶.۰۰۵ میلیون ریال در تیر ماه ۱۴۰۳ رسیده است و در مجموع از ابتدای سال این میزان در سایت کدال ۱.۴۱۲.۸۸۲ میلیون ریال اعلام شده است.

جمع درآمدهای عملیاتی این شرکت نیز از ۲.۷۰۰.۹۳۳ میلیون ریال خرداد ماه به ۱۰.۹۶۶.۷۵۴ میلیون ریال در تیر ماه رسیده و جمع آن نیز تا انتهای تیر ماه ۱۳.۶۶۷.۶۸۷ میلیون ریال اعلام شده است. جمع سرمایه گذاری های این شرکت نیز از ۱۹۲.۷۳۶.۸۹۷ میلیون ریال اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به ۱۹۴.۳۲۲.۹۳۱ میلیون ریال در انتهای تیر ماه ۱۴۰۳ رسیده است.

رشد سرمایه گذاری های صبا تامین در تیر ماه

 

رشد سرمایه گذاری های صبا تامین در تیر ماه

رشد سرمایه گذاری های صبا تامین در تیر ماه

انتهای پیام/

نظر شما