شناسهٔ خبر: 68119642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

مهم‌ترین سلاح برای دشمنان، تبلیغات و رسانه است

زهرا فتحی

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: دغدغه سپاه خدمتگزاری به مردم است که این موضوع را در عرصه‌های مختلف از جنگ گرفته تا بحران‌ها نشان داده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علیرضا افشار امروز (شنبه، ۲۰ مرداد ماه) در نشستی که به‌مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران شهرستان ابهر همواره تلاش کرده‌اند حرمت قلم را حفظ کنند و در مسیر عدالت و حقیقت قلم را چرخانده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز مهم‌ترین سلاح برای دشمنان سلاح تبلیغات و رسانه است، گفت: کارکرد این سلاح در برهه فعلی حتی از بمب اتم نیز خطرناک‌تر است که همین موضوع وظیفه خبرنگار را سنگین‌تر می‌کند.

او بیان کرد: یکی از اصولی که در حوزه خبر باید مورد توجه خبرنگار قرار گیرد، آن است که یک خبرنگار نباید حب و بغض را در کار خود دخالت دهد.

افشار ادامه داد: در سطح شهرستان کانال‌های خبری و خبرگزاری‌های پرطرفداری در حال فعالیت هستند که انتظار ما این است اطلاعات و اخبار بسیج و سپاه را بیشتر منعکس کنند.

وی با تاکید بر ضرورت قلم زدن خبرنگاران در مسیر انقلاب، افزود: هر کسی در مسیر ارزش‌ها و انقلاب ورود کرده، عاقبت به خیر شده است.

انتهای پیام

نظر شما