شناسهٔ خبر: 68119584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست ثبت احوال یزد:

ایجاد تحول در نظام هویتی نوین از اولویت‌های ثبت احوال است

حمید رضا دهقان

سرپرست ثبت احوال استان یزد گفت: سیاست‌گذاری سازمان ثبت احوال، ایجاد تحول در نظام هویتی نوین و حرکت به سمت سازمانی هوشمند است.

صاحب‌خبر -

«مهدی مصدق» در این رابطه گفت: ساختار حکمرانی داده و سامانه‌های الکترونیک ثبت احوال، ابزارهایی مهم برای تدوین سیاست‌های مناسب و ارزیابی آثار آنها هستند و این سیستم به دولت‌ها کمک می کند تا برنامه‌ریزی‌های کلان توسعه را رصد کرده و شاخص های مرتبط با آن را بهبود بخشند.

وی در تشریح فعالیت‌های این سازمان، افزود: در راستای چشم انداز سازمان ثبت احوال کشور برای تحقق سازمانی هوشمند و پویا، باز مهندسی کلیه خدمات با هدف مجازی شدن ارائه خدمت به سایر دستگاه‌ها به صورت کاملاً الکترونیک، در اولویت سیاست‌های سازمان ثبت احوال کشور قرار گرفته و در راستای تحقق نظام هویتی هوشمند و ارائه خدمات به صورت غیر حضوری گام‌های موثری برداشته شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ثبت احوال استان، مصدق گفت: ایجاد درگاه خدمات یکپارچه الکترونیک با نام سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان (سامانه سهیم) به عنوان درگاه اصلی این سازمان برای خدمات الکترونیک به عموم مردم، یکی از اقدامات بزرگ این سازمان بود که باعث تسهیل و تسریع در ارائه خدمات هویتی به شهروندان شده است.

انتهای پیام

نظر شما