شناسهٔ خبر: 68119422 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تلاش بی‌وقفه و ایثارگری ویژگی بارز کارکنان یگان ویژه در ماموریت اربعین تلاش بی‌وقفه و ایثارگری ویژگی بارز کارکنان یگان ویژه در ماموریت اربعین

فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا گفت: داشتن روحیه جهادی، تلاش بی‌وقفه و ایثارگری از ویژگی‌های بارز کارکنان یگان ویژه در ماموریت اربعین حسینی (ع) است.

صاحب‌خبر -

سردار حسن کرمی با حضور در مرز چذابه، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های تمامی فرماندهان و کارکنان یگان‌های ویژه پاسداران که در ماموریت عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) ایفای نقش می‌کنند، اظهار کرد: خدمات شبانه روزی کارکنان به زائران عامل مهمی در موفقیت پلیس برای اجرای ماموریت‌ها است و کارکنان یگان‌های ویژه پاسداران فراجا با برپایی قرارگاه فرهنگی پنج تن آل عبا (ع) خدمات شایسته‌ای از قبیل؛ ایستگاه‌های صلواتی، تامین غذا، تعمیرگاه سیار، آرایشگاه، خیاطی، خدامت درمانی و ایستگاه سلامت، استراحتگاه، پذیرایی و. به زائران گرامی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ارائه می‌دهد.

وی افزود: کارکنان با توجه به آموزش‌های علمی و بصیرتی در برخورد با زائران از سعه صدر و آستانه تحمل بالایی برخوردار هستند و پیش‌بینی مقررات خاص امنیتی با ایجاد حلقه‌های کنترلی در شأن و منزلت زائران حضرت اباعبدالله در برنامه کاری پلیس ویژه قرار گرفته است و هماهنگی‌های لازم با سایر نهاد‌ها و ادارات ذیربط انجام شده تا خدمات دهی به زائران حسینی به صورت مناسب انجام شود.

سردار کرمی با اشاره به اینکه جمعی از کارکنان ولایی و زحمت کش در قالب گروه‌های جهادی با همت و پشتکاری وصف ناشدنی در حال فراهم کردن و تسهیل در امر تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند که امیدواریم همه زحمات و تلاش‌های این عزیزان مورد قبول درگاه حق تعالی و اهل بیت (ع) قرار گیرد، خاطرنشان کرد: عنصر تجربه در صورتی که همراه با خلاقیت و تخصص باشد و از آن بهره مندی درست و بجایی صورت گیرد، باعث بهتر شدن ماموریت‌های پلیس در آینده و ابعاد مختلف می‌شود و یکی از دلایل مهم بهتر شدن ماموریت اربعین حسینی (ع) در یگان‌های ویژه فراجا استفاده از تجربیات موفق از سال‌های گذشته است.

فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا، گفت: داشتن روحیه جهادی، تلاش بی‌وقفه و ایثارگری از ویژگی‌های بارز بارز کارکنان یگان ویژه در ماموریت اربعین حسینی (ع) است.

ارشدترین مقام انتظامی در یگان‌های ویژه پاسداران فراجا در پایان با بیان اینکه امنیت و آرامش زائران اولویت پلیس ویژه در پیاده روی اربعین حسینی (ع) است، تصریح کرد: مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) یک رزمایش عبادی، سیاسی و اعتقادی است، بنابر این زائری و خدمت به زائران امام حسین (ع) یک مدال افتخار است چرا که این امام هُمام به زائران خود در روز قیامت نگاه ویژه دارد.

نظر شما