شناسهٔ خبر: 68118873 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

انتخابات آمریکا|

فرود اضطراری هواپیمای حامل ترامپ؛ سیاست مهاجرتی هریس اعلام شد

هواپیمای حامل دونالد ترامپ در مسیر ایالت مونتانا مجبور به فرود اضطراری شد و وی مجبور به ادامه مسیر با یک هواپیمای دیگر شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - هواپیمای حامل دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه مجبور به فرود اضطراری شد.

رسانه‌های آمریکا دلیل فرود اضطراری این هواپیما را که عازم مونتانا بود، نقص فنی عنوان کردند.

فرودگاه بین‌المللی بیلینگز-لوگان در بیانیه‌ای گزارش داد که ترامپ قصد برگزاری گردهمایی انتخاباتی در بوزمن، مونتانا را داشت، اما هواپیمای شخصی او در بیلینگز فرود آمد. 

مقام‌های فرودگاه می‌گویند که هواپیمای ترامپ بدون هیچ حادثه‌ای فرود آمد و وی با یک جت شخصی دیگر به سمت بوزمن حرکت کرد. 

فرود اضطراری هواپیمای حامل ترامپ؛ هریس رویکرد خود را درباره مهاجران ارائه کرد

ترامپ: بایدن و هریس موجب ایجاد آوب در آمریکا شدند

ترامپ پیش از برگزاری گردهمایی انتخاباتی در مونتانا بار دیگر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور و نامزد انتخاباتی حزب دموکرات را هدف حمله لفظی قرار داد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت: بایدن و کامالا هریس باعث ایجاد آشوب در داخل آمریکا شدند.

وی افزود: من به دنبال این هستم که آمریکا دوباره به یک قدرت بزرگ تبدیل شود.

گردهمایی در بوزمن اولین تجمع ترامپ از زمانی است که کامالا هریس، رسما نامزدی دموکرات‌ها را کسب کرد و تیم والز، فرماندار مینه‌سوتا، را به‌عنوان معاون خود انتخاب کرد.

اظهارات هریس درباره مهاجرت

کامالا هریس از سابقه دادستانی خود استفاده کرد تا اولین پیشنهاد گسترده را در مورد مهاجرت به رای‌‎دهندگان ارائه دهد.

فرود اضطراری هواپیمای حامل ترامپ؛ هریس رویکرد خود را درباره مهاجران ارائه کرد

اظهارات هریس درباره مهاجرت در حالی صورت می‌گیرد که او به همراه تیم والز، کارزار‌های انتخاباتی خود را در ایالت‌های کلیدی برگزار می‌کنند.

هریس به عنوان دادستان کل پیشین کالیفرنیا، در یک کارزار انتخاباتی به جمعیت یادآوری کرد که به‌عنوان یک مقام مجری قانون، باند‌های فراملی، کارتل‌های مواد مخدر و قاچاقچیان را هدف قرار داده است. 

وی به جمعیت حاضر در کارزهار انتخاباتی در گلندیل، حومه فینیکس، گفت: من آن‌ها را مورد پیگرد قانونی قرار دادم و موفق شدم، پس من می‌دانم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم.

هریس یک لایحه امنیت مرزی را ارائه کرد که یک گروه دو حزبی از سناتور‌ها در اوایل سال جاری میلادی درباره آن مذاکره کردند، اما قانونگذاران جمهوری‌خواه در نهایت به دستور دونالد ترامپ، با آن مخالفت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما