شناسهٔ خبر: 68118661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

۱۵۰۰ مددجوی کمیته امداد اصفهان خدمات پزشکی رایگان دریافت کردند

اصفهان - مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:یک هزار و 500 نفر از مددجویان کمیته امداد اصفهان به همت یک گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گروه جهادی الکفیل با ارائه خدمات دندانپزشکی، بینایی سنجی، ویزیت تخصصی و داروی رایگان از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر روزهای ۱۵ تا ۱۹ مردادماه به مددجویان کمیته امداد خدمت رسانی کردند.

وی با اشاره به تجهیزات تخصصی این گروه جهادی، ادامه داد: گروه جهادی الکفیل با دارا بودن ۱۰۰ یونیت دندانپزشکی، روزانه بین ۳۰۰ تا ۳۲۰ مددجوی نیازمند را ویزیت و خدماتی از جمله کشیدن، ترمیم، عصب کشی به ایشان ارائه کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان به ویزیت تخصصی و ارائه داروی رایگان، همچنین خدمات چشم پزشکی توسط این تیم اشاره داشت و افزود: در پایان پنج روز کاری بیش از هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات بینایی سنجی و دریافت فریم عینک رایگان طبی نیز بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه قبل از حضور این گروه جهادی، مددجویان تحت حمایت براساس نیازشان غربالگری شده و در طول استقرار این تیم پزشکی از خدمات بهره شدند، گفت: طی این مدت، مددجویان ۱۱ شهرستان با همکاری سایر ارگان‌ها برای درمان به ورزشگاه شهید موحدی دانشگاه علوم پزشکی اعزام شدند.

نظر شما