شناسهٔ خبر: 68116857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان مطرح کرد

ارائه رویدادها و خدمات هوشمند در نمایشگاه جامع مدیریت شهری اصفهان / حضور پررنگ دانش‌بنیان‌

معاون اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: رویکرد نمایشگاه جامع مدیریت شهری مشهودبودن خبرهایی است که درباره اتفاقات شهر می‌شنوند، همچنین بتوانند با امکانات فعلی و آینده شهر در این نمایشگاه آشنا شوند.

صاحب‌خبر -

مهدی مطیعی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان اظهار کرد: زمزمه خبرهای روز که در شهر وجود دارد، باید در این نمایشگاه مشهود باشد، به‌طور مثال شهروندان پیش از آن‌که وسایل بازی پارکی جدید در پارک‌ها نصب شود، آن را در نمایشگاه و در غرفه سازمان زیباسازی می‌بینند و لمس می‌کنند.

وی افزود: همچنین در غرفه مدیریت بهینه‌سازی در نمایشگاه جامع مدیریت شهری، موضوعات تصفیه پساب که در دنیا در حال بررسی بوده و توسط این مدیریت در شهرداری اصفهان انجام شده است، به نمایش درآمده است تا مردم بتوانند در نمایشگاه با زیرساخت‌های آن آشنا شوند.

معاون اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: غرفه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری این کلان‌شهر در این نمایشگاه جامع مدیریت شهری موضوع کاشت درختان مقاوم به شرایط کم‌آبی یا مقابله با آفات به‌طور مکانیزه را ارائه داده است، همچنین در غرفه آتش‌نشانی تجهیزات پیشرفته نجات افراد حادثه‌دیده به مخاطبان عرضه شده است.

مطیعی‌فرد با اشاره به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان خاطرنشان کرد: رویکرد این نمایشگاه مشهودبودن خبرهایی است که درباره اتفاقات شهر می‌شنوند، همچنین بتوانند با امکانات فعلی و آینده شهر در این نمایشگاه آشنا شوند.

وی با اشاره به حضور پررنگ دانش‌بنیان‌ها در این نمایشگاه تصریح کرد: مدیریت شهری اصفهان از دانش‌بنیان‌ها حمایت می‌کند، از این‌رو شاهد ارائه دستاوردهای تعداد زیادی از این شرکت‌ها در نمایشگاه جامع مدیریت شهری هستیم.

نظر شما