شناسهٔ خبر: 68116306 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار مومنی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دلیل عمده تصادفات در ایام اربعین خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه بیشترین تصادفات در ایام اربعین در زمان بازگشت زائران رخ می‌دهد، گفت: دلیل عمده تصادفات خستگی و خواب آلودگی است.

صاحب‌خبر -
سردار حسن مومنی جانشین رئیس پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه امسال همچون سال‌های گذشته اولویت اول ما در طرح‌های ترافیکی موضوع ایمنی رانندگان و زائرین اربعین است، اظهار داشت: ایمنی رانندگان عزیز مستلزم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی است.
 
عمده دلیل تصادفات در ایام اربعین خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است
 
سردار مومنی با بیان اینکه خواهشی که از هموطنان عزیزمان داریم این است که حتما مقررات را رعایت کنند، گفت: بیشترین نگرانی ما هنگام بازگشت زائرین اربعین حسینی به کشور است.
 
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا افزود: زمان حرکت از مبدا به سمت مقصد زائرین تازه نفس هستند، اما در زمان برگشت زائران به دلیل راهپیمایی چند روزه و گرمای هوا باعث ایجاد خستگی و... می‌شود که رانندگان را دچار عجله می‌کند و این موضوع باعث حوادث ترافیکی می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه بیشترین تصادفات در ایام اربعین در زمان بازگشت زائران رخ می‌دهد، گفت: عمده دلیل تصادفات خستگی و خواب آلودگی است و خواهشی که از هموطنان داریم این است که حتما قبل از حرکت به سمت مقاصد خودشان استراحت لازم را داشته باشند. 
 
مومنی با اشاره به استقرار نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در پایانه‌های تهران جهت نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اتوبوس‌ها در پاسگاه‌های اطراف تهران مورد بررسی قرار می‌گیرند اما در ایام اربعین تمام اتوبوس‌ها در پایانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند. 
 
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا اظهار داشت: در صورتی که اتوبوسی مشکل فنی و ایمنی داشته باشد اجازه مسافرگیری به او داده نمی‌شود.
انتهای پیام/ 241

نظر شما