شناسهٔ خبر: 68114729 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تکواندو المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ تکواندو المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

شکست مهران برخورداری در فینال/ طلسم ۱۶ ساله تکواندو نشکست+ فیلم شکست مهران برخورداری در فینال/ طلسم ۱۶ ساله تکواندو نشکست+ فیلم

مهران برخورداری با شکست مقابل حریف تونسی در فینال به مدال نقره تکواندو بسنده کرد.

صاحب‌خبر -

مهران برخورداری نماینده تکواندو کشورمان در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم المپیک ۲۰۲۴ در فینال به مصاف حریفی از تونس رفت و در دو راند پیاپی شکست خورد و به مدال نقره رسید.

حریف تونسی که قد بلندتری از برخورداری داشت، کار را برای تکواندوکار ایرانی سخت کرد و در  راند اول ۴ بر ۲ و در راند دوم ۵ بر یک برخورداری را شکست داد.

نماینده ۸۰- کیلوگرم تکواندوی ایران، با پیروزی در این مبارزه می‌توانست طلسم ۱۶ ساله عدم کسب مدال طلا توسط تکواندوی ایران در بازی‌های المپیک را بشکند که این اتفاق رخ نداد. آخرین طلایی تکواندوی ایران در المپیک، هادی ساعی است که در المپیک ۲۰۰۸ پکن به مدال طلا دست یافت.

مدالی که برخورداری امشب گرفت، هشتمین مدال کاروان ایران بود. ۲ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز حاصل عملکرد ورزشکاران ایران تا پایان روز چهاردهم المپیک پاریس است.

<div id="video-display-embed-code_19671693"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8796393/19671693?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما