شناسهٔ خبر: 68111444 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

زارعی: پاسخ به رژیم صهیونیستی یک الزام است/ اسرائیل با هماهنگی آمریکا عملیات ترور را کلید زد

کارشناس مسائل منطقه گفت: امروز شاهد اقدامات جدید ترور اسرائیل در منطقه هستیم. همانطور که سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر اشاره فرمودند، ملت‌های مسلمان در کل منطقه باید با وارد کردن ضربات پیاپی، مانع دوباره جان گرفتن این جنایتکاران در غزه شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «سعدالله زارعی» کارشناس مسائل منطقه در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، اظهار داشت: اگر اسرائیل بتواند عملیات ترور را همانند تخریب بیمارستان‌های غزه عادی سازی کند، شاهد تکرار عملیات‌های ترور در سطح جهان اسلام علیه رهبران مقاومت خواهیم بود، لذا پاسخ به عملیات ترور رژیم اسرائیل یک الزام و اجبار برای سر جا نشاندن رژیم صهیونیستی است.

آنگونه که مهر روایت کرده، زارعی گفت: صحنه جنگ غزه در یک طرف محاصره کامل زیر بمباران کامل و تهی از امکانات، در حال رقم خوردن است و در طرف دیگر رژیم جنایتکاری وجود دارد که از حمایت‌های همه جانبه غرب برخوردار است.

کارشناس مسائل منطقه‌ای گفت: منطقه ۳۶۰ کیلومتری غزه سه بار از طریق بمب‌ها و تجهیزات جنگ افزاری رژیم صهیونیستی شخم خورده است، اما این رژیم نتوانسته جنگ را به نفع خودش تمام کند، به همین دلیل نظریه بن گوریون را در دستور قرار داده مبنی بر اینکه برای پیروزی باید آتش جنگ را به خارج از مرزها ببرید و در آنجا دشمن را سرگرم کنید. تئوری اسرائیل این بود که ما در غزه پیروز نمی‌شویم، مگر اینکه بازوان حمایتگر غزه در منطقه را تهدید کنیم و مانع حمایت‌های آنها شویم.

وی افزود: با توجه به این مسئله در هماهنگی با آمریکایی‌ها عملیات ترور در منطقه را کلید زدند. این عملیات از لبنان شروع و به عراق و سپس به ایران رسید. این عملیات ترور اولاً اعتراف به این بود که راهبرد نظامی اسرائیل در این ۱۰ ماه با شکست مواجه شده و ثانیاً اعتراف به این بود که برانگیختگی ملت‌های مسلمان برای حمایت از فلسطین است.

زارعی عنوان کرد: امروز شاهد اقدامات جدید ترور اسرائیل در منطقه هستیم. همانطور که سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر اشاره فرمودند، ملت‌های مسلمان در کل منطقه باید با وارد کردن ضربات پیاپی، مانع دوباره جان گرفتن این جنایتکاران در غزه شوند.

وی تصریح کرد: آنچه در صحنه ترور شاهدیم این است که با تکرار ترور، عملیات ترور را عادی سازی کنند و اسرائیلی را که در صحنه نظامی با شکست مواجه شده است، از طریق عملیات امنیتی سر پا نگه دارند.

۲۹۲۱۸

نظر شما