شناسهٔ خبر: 68109554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه هرمز:

راه شهید اسماعیل هنیه مسیر پیروزی‌های بدون شکست است

بندرعباس- امام جمعه هرمز گفت: راه شهید هنیه مسیر پیروزی‌ها بدون شکست است، این مسیر همان مسیر مکتب عاشورا است که از روی اراده قوی و ایمان به خدا و توکل به خدا به وجود آمده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام جعفر رستاخیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه در ایران و خونخواهی این شهید جبهه مقاومت، اظهار کرد: مجازات سخت رژیم صهیونیستی به دلیل ترور مهمان عزیزمان شهید هنیه یک مطالبه ملی است.

وی بیان کرد: امروز ما سرمایه اجتماعی مردمی را داریم که پشتیبان اقدام مناسب حاکمیت در پاسخ به ترور شهید اسماعیل هنیه هستند.

امام جمعه هرمز گفت: راه شهید هنیه مسیر پیروزی‌های بدون شکست است، این مسیر همان مسیر و مکتب عاشوراست که از روی اراده قوی و ایمان به خدا و توکل به خدا به وجود آمده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمز ابراز کرد: جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان و مقاومت مجاهدان در برابر رژیم غاصب، قدرت‌نمایی حزب الله و نشانگر ایمان قوی و اراده بزرگ آنان بود.

حجت الاسلام رستاخیز با اشاره به چگونگی رفع هوای نفس، خاطرنشان کرد: اگر انسان از هوای نفس پیروی کند، غبار آلود می‌شود و عمل او ناخالص خواهد شد، خداوند متعال ناخالصی‌ها را از انسان قبول نمی‌کند.

وی یادآور شد: زمانی که نمازهای پنجگانه را در اوقات خودش دقیق به جا بیاورد شیطان از انسان فراری است، اما وقتی آن را به تأخیر انداخت او جرأت پیدا می‌کند و انسان را به گناه بزرگ وادار می‌کند، این کلام پیامبر گرامی اسلام است.

حجت السلام رستاخیز بیان کرد: اگر نماز انسان کامل شد، همیشه در زندگی انسان یاد خدا حاکم می‌شود و روحیه او قوی خواهد شد و به واسطه آن روحیه قوی، می‌تواند همیشه یاد خدا باشد.

نظر شما