شناسهٔ خبر: 68109292 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سالگرد شهدای دومین حمله تروریستی حرم شاهچراغ + تصاویر سالگرد شهدای دومین حمله تروریستی حرم شاهچراغ + تصاویر

مراسم سالگرد شهدای والامقام دومین حمله تروریستی به حرم مطهر، شهیدان غلام‌عباس عباسی و محمد جهانگیری در شبستان امام خمینی (ره) شاهچراغ برگزار شد.

صاحب‌خبر -

مراسم سالگرد شهدای والامقام دومین حمله تروریستی به حرم مطهر، شهیدان غلام‌عباس عباسی و محمد جهانگیری با حضور تولیت حرم مطهر و دیگر مسئولان استانی در شبستان امام خمینی (ره) شاهچراغ برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد پناهیان به ایراد سخن پرداخت و حاج ابوذر بیوکافی، ضمن مرثیه‌سرایی، دعای روح‌بخش کمیل را به نیّت هدیه به ارواح طیبه شهداء، قرائت کرد. شعرخوانی پدرام اکبری در رثای شهدای حرم، از دیگر برنامه‌ها بود.

حجت‌الاسلام احمد پناهیان کارشناس مسائل مذهبی در این مراسم اظهارداشت: شهدای این حرم در راه زیارت امام زاده جلیل القدر احمدبن موسی علیه السلام و خادمان این حرم در راه خدمت به زائرین این مکان مقدس به درجه رفیع شهادت نایل شدند و این نوع شهادت قرب و منزلت بسیار دارد.

او افزود: باید با دشمنان اهل بیت جنگید، چون امام حسین به ما راه شهادت را آموخته است و شهادت در راه امام زادگان نمونه بارزی از عشق و علاقه به ائمه اطهار علیهم السلام است.

‌پناهیان بیان کرد: داعش زبون و خار دید که مردم چگونه به عشق این امامزاده به زیارت و عرض ارادت می‌آیند و خواست بین مردم ترس بیندازند و فکر میکرد با شهید کردن زائرین این مکان مقدس، آنها از اذهان مردم پاک می‌شوند ولی شهدای ما زنده اند و بر پایی این یادواره‌ها زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهدای گلگون کفن است.

او افزود: شهید هم خودش زنده است و هم خونش در جوشش است و آنها فکر میکنند کسی را از ما گرفتند قدرت مارا کمتر میکنند ولی با شهادت زائرین این حرم نورانی، مردم بیشتر در این مکان مقدس حاضر می‌شوند و به مقام شامخ این امامزاده و شهدای این حرم مطهر ادای احترام و ارادت می‌کنند.

پناهیان افزود: شهادت شهید عباسی و شهید جهانگیری در حمله دوم تروریستی در راستای دفاع از حرم و و زائرین این مکان نورانی و شناخت دشمنان دین و در راس آنها رژیم صهیونیستی بود.

او با تصریح بر اینکه مردم خوی خبیث جنایتکاران کودک کش را هیچ وقت فراموش نمی‌کنند و این رژیم کودک کش ماههاست نسل کشی خود را علیه مردم غزه نشان داد و به برکت خون شهدا دنیا بهتر صهیونیست‌ها را شناخت و شهادت رهبر سیاسی حماس اوج جنایات این رژیم آدم کش است، اظهار کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی ما به زودی زود انتقام خواهند گرفت.

نظر شما