شناسهٔ خبر: 68108506 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) بیرجند خبرداد؛

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در بیرجند

خراسان جنوبی_ مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت زینب(س) بیرجند از برگزاری بیست و پنجمین محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد یاراحمدی، قاری ممتاز کشوری در مسجد حضرت زینب (س) بیرجند در شب گذشته خبرداد.

صاحب‌خبر -

علی مرتضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند گفت: محفل انس با قرآن کریم به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی در مسجد حضرت زینب (س) شهرستان بیرجند برگزار شد.

وی افزود: در راستای طرح قرارگاه شهید آوینی و طرح ۳۱۳، بیست و پنجمین محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد محسن یار احمدی قاری ممتاز قرآن کریم کشور و مدرس و داور بین المللی به همت مسجد و کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) اجرا شد.

مرتضایی گفت: در این مراسم با استقبال خوب مردم مواجه شده بود، ایمان نیک شعار نفر اول مسابقات مدها متان استان خراسان جنوبی هم در جلسه به تلاوت پرداخت.

وی عنوان کرد: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب که می فرمایند «هر مسجد را پایگاه قرآن قرار دهید» از سال گذشته در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی طرح هر مسجد پایگاه قرآنی اجرا شده است که بر این اساس، مساجد نسبت به برپایی محافل هفتگی، ماهانه و مناسبتی قرآن کریم، جلسات سنتی و کلاس‌های قرآنی اقدام می‌کنند و در سال جاری ۵۰ محفل انس با قرآن در سطح استان با مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی و قرارگاه شهید آوینی در حال برگزاری است.

نظر شما