شناسهٔ خبر: 68108385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طلافروش متخلف در ارومیه حدود ۴.۷ میلیارد ریال جریمه شد 

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: طلافروش متخلف در ارومیه به علت گران‌فروشی به پرداخت چهار میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

صاحب‌خبر -

حسین نجف زاده روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرونده واحد طلا فروشی برای گرانفروشی طلا به میزان ۲ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی بیان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۲ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان گرانفروشی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در پی شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از واحد طلا فروشی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

به گزارش ایرنا، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمانkk می توانند موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند تا در سریع ترین زمان بدان رسیدگی شود.

نظر شما