شناسهٔ خبر: 68108143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر زنجان آغاز شد انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر زنجان آغاز شد

ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان روز جمعه در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم آغاز شد.

صاحب‌خبر -

رئیس ستاد اجرایی ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان در حاشیه آغاز ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر افزود: انتخابات از صبح امروز در هفت شعبه استان آغاز شده و امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، جوانان و اعضای خانه‌های هلال شهرستان‌ها در حال رای دادن هستند.

رئیس ستاد اجرایی ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: استقبال از انتخابات چشمگیر و قابل توجه است و از همان دقایق اولیه آغاز رای گیری، اعضا در مراکز رای گیری شعب هلال احمر استان حضور پررنگی دارند.

هاشمی اظهار داشت: حضور پررنگ اعضا و داوطلبان نشان از حساسیت آنها به شورای اجرایی جمعیت هلال احمر در شهرستان هاست.

وی تاکید کرد: هیچیک از کارمندان و کارکنان هلال احمر حق رای دادن‌در این انتخابات را ندارند، فقط امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، جوانان و اعضای خانه‌های هلال واجد شرایط در این انتخابات برای رای دادن هستند.

رئیس ستاد اجرایی ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، جوانان و اعضای خانه‌های هلال صاحب نظر در فعالیت‌ها و ارکان جمعیت هلال احمر هستند.

هاشمی با بیان اینکه هلال احمر نهادی تاثیرگذار در داخل و خارج از کشور است، افزود: هلال احمر در حوزه بهداشت و سلامت در خاک عراق برای زائران اربعین حسینی مسئولیت میدانی دارد و افتخار بزرگ این مجموعه بر این است که همه آحاد جامعه عضو داوطلب هلال باشند چرا که رسالت و اهداف هلال احمر حمایت از سلامت و زندگی هموطنان است.

رئیس ستاد اجرایی ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در ماده ۶ اساسنامه جمعیت هلال احمر هر مرد و زنی با هر گرایش و نژادی که دارد می‌تواند وارد جمعیت هلال احمر شود و طبق رسالت و اهداف هلال احمر که مورد قبول جمهوری اسلامی و فدراسیون صلیب سرخ جهانی است، فعالیت کند.

۸۲ نفر نامزد شورا‌های اجرایی و بازرسی شهرستان‌های استان در ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان هستند.

نظر شما