شناسهٔ خبر: 68107090 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توقف و پارک خودرو در مسیرهای منتهی به شهر و پایانه مرزی مهران ممنوع است 

ایلام -ایرنا- رئیس پلیس راه استان ایلام از ممنوع بودن توقف و پارک خودرو در تمام مسیرهای منتهی به شهر و پایانه مرزی مهران به منظور تسهیل در تردد زوار اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ «ابوالفضل کهزادی» روز جمعه در گفت و گویی اظهار کرد: بنابر مصوبات و تدابیر قرارگاه انتظامی اربعین حسینی، توقف و پارک خودرو در مسیرهای درون و برون شهری مهران و منتهی به پایانه مرزی ممنوع است.

وی تصریح کرد: پارکینگ‌های موجود در شهرستان مهران آمادگی کامل برای استقرار و پارک خودروهای زائران اربعین حسینی را دارند و زوار بایستی در بدو ورود به این شهرستان، خودروی شخصیت خود را در این پارکینگ‌ها مستقر کنند.

کهزادی افزود: در این پارکینگ و توقفگاه‌ها، اتوبوس و سواری به تعداد کافی، برای انتقال زوار به پایانه مرزی مستقر بوده و زائرین را به پایانه مرزی شهید سلیمانی انتقال خواهند داد.

وی یادآور شد: در تمام این مسیرها به وسیله نصب بنر و تابلو ممنوعیت توقف و پارک وسایل نقلیه اطلاع رسانی شده لذا خودروهای پارک شده در مسیرهای ذکر شده با توجه ممنوعیت توقف و پارک، به پارکینگ های مشخص انتقال خواهند شد.

سرهنگ کهزادی در پایان با قدردانی از زوار اربعین حسینی برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از آنها خواست که نهایت همکاری با پلیس راه را به منظور حفظ سلامتی خود و تردد روان همه زوار بدون گره ترافیکی در مسیر داشته باشند.

به گزارش ایرنا، استان ایلام و مرز مهران کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است.

نظر شما