شناسهٔ خبر: 68106059 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

گزارش جدید ظریف از جلسه شورای راهبری و بررسی نگرانی‌های موجود از برخی گمانه‌زنی‌ها

‏ظریف در گزارش خود از جلسه شورای راهبری تاکید کرد: بی‌گمان هر تجربه جدیدی با ایرادها و چالش‌های فراوانی روبرو است که مهمترین آن مقاومت در برابر تغییر و باور نداشتن به نوآوری و سپردن کار به جوانان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ظریف در گزارش جدید خود از از شورای راهبری نوشت: 

سلام

‏پنجشنبه روز سنگین و پرچالشی بود. در دیدارهای جداگانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب، مدیران ستاد تهران و اعضای کمیته‌های بهداشت، نفت و سیاست خارجی، با صمیمیت و صراحت، دیدگاه‌ها و انتظارات خود را بیان کردند. 

‏در جلسه ۲۰۰ دقیقه‌ای شورای راهبری، گزارش این دیدارها و نیز گفتگو با اعضای کمیته‌های محیط زیست، زنان، رفاه، جوانان، اطلاعات و دیگر نخبگان و فعالان جامعه مدنی را ارائه کردم. 

‏اعضای شورای راهبری همچنین گزارش رئیس دفتر محترم رئیس جمهور را از مصاحبه‌های دکتر پزشکیان بزرگوار با برخی نامزدها (که به معنی قطعی بودن هیچیک از آنان نیست و بعضا برای یک مسئولیت با چند نفر مصاحبه شده است) و آخرین وضعیت گزینه‌های عضویت در هیئت دولت شنیدند و  دیدگاه‌های خود را جهت انتقال به ریاست محترم جمهوری به ایشان بیان کردند. 

‏همچنین نگرانی‌ها نسبت به برخی شایعات توسط اعضای محترم شورای راهبری بیان گردید. 

‏لازم است از توجه و حساسیت مردم عزیز نسبت به روند و نتایج تعیین اعضای هیئت دولت قدردانی نمایم. این یک تجربه جدید شفافیت و دمکراسی در مسیر پیچیده و دشوار انتخاب وزراست.

‏بی‌گمان هر تجربه جدیدی با ایرادها و چالش‌های فراوانی روبرو است که مهمترین آن مقاومت در برابر تغییر و باور نداشتن به نوآوری و سپردن کار به جوانان است. 

‏خوشبختانه رئیس جمهور محترم با شجاعت و باور به تغییر، نوآوری و جوانان گام نخست را در این مسیر دشوار و پرفراز و نشیب برداشته‌اند که شایسته قدردانی و سپاس است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما