شناسهٔ خبر: 68105646 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار دزفول:

اهتزاز پرچم ایران در المپیک توسط کشتی‌گیر دزفولی مایه مباهات است

دزفول-ایرنا- فرماندار دزفول ضمن تبریک کسب مدال طلای المپیک سعید اسماعیلی کشتی گیر دزفولی در المپیک فرانسه گفت: اهتزاز پرچم ایران در المپیک توسط کشتی‌گیر دزفولی مایه مباهات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا خردمند روز جمعه در پیامی قهرمانی پر افتخار و کسب مدال طلای سعید اسماعیلی در مسابقات کشتی المپیک ۲۰۲۴ فرانسه را تبریک گفت.
وی اظهارکرد: پس از پیروزی‌های پی در پی و شیرین سعید اسماعیلی کشتی‌گیر دزفولی و کسب مدال طلا در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ فرانسه، شاهد ایجاد موج شادی در دل‌ مردم کشور به ویژه مردم شهرستان دزفول بودیم.
فرماندار دزفول، اهتزاز و درخشیدن پرچم مقدس ایران توسط فرزند برومند دزفول را مایه افتخار و مباهات دانست و ضمن قدردانی از پهلوان سعید اسماعیلی، مربی و کادر همراه وی گفت: درخشش تمام جوانان در تمامی عرصه‌ها را خواهانم.

عباس پاپی‌زاده نماینده دزفول وعضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی گفت: سعیداسماعیلی لیوسی کشتی‌گیر جوان دزفولی با کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کرد.

امام جمعه دزفول نیز گفت: امشب شاهد یک کشتی بسیار ارزشمند از یک جوان برومند دزفولی بودیم.
حجت‌الاسلام مسعود بهرام‌پور اظهارکرد: کشتی‌گیر پرافتخار دزفولی توانست جوانمردانه کشتی خود رو به پایان رسانده و افتخار قهرمانی المپیک را در وزن خود کسب کند.
امام جمعه دزفول این مدال پر ارزش را به ملت بزرگوار ایران، رهبر انقلاب و همه دوستداران ورزش تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد همانطور که متعهدانه سعید اسماعیلی توانست این افتخار را به دست آورد در همه عرصه‌های زندگیش موفق باشد و در سال‌های آینده نیز شاهد افتخارآفرینی ایشان باشیم.

به گزارش ایرنا، سعید اسماعیلی ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی پنجشنبه شب با غلبه بر قهرمان نامدار اوکراینی به مدال طلای المپیک پاریس رسید و مردم دزفول زادگاه این قهرمان امشب به جشن و پایکوبی پرداختند.

نظر شما