شناسهٔ خبر: 68104809 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

کیانی: از خدا بابت جایگاهی که به من بخشیده، سپاسگزارم/ هدفم طلا بود

پاریس- ایرنا- بانوی تاریخ ساز ورزش ایران در المپیک پاریس گفت: هدفم از حضور در المپیک پاریس کسب مدال طلا بود اما حریفم امروز بهتر از من بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، ناهید کیانی بعد از کسب مدال نقره وزن منهای ۵۷ کیلوگرم المپیک پاریس گفت: از خدا بابت جایگاهی که به من داده، سپاسگزارم.خوشحالم که توانستم لبخند را روی لب مردم ایران بیاورم.

دختر تکواندوکار ایران که با کسب مدال نقره در بازی‌های المپیک تاریخ سازی کرد، بعد از دریافت مدالش گفت: مسابقات سختی بود. تمام تلاشم را کردم که بتوانم مدال طلا را به دست بیاورم اما موفق نشدم. با این حال راضی‌ام، چون می‌دانم که چیزی کم نگذاشتم.

وی با اشاره به مسابقه فینال مقابل حریف کره‌ای ادامه داد: در مسابقه نیمه نهایی کمی آسیب دیدم. در فاصله‌ای که بین نیمه نهایی و فینال بود، سعی کردیم با مسکن دردم را کم کنیم اما با این حال روی عملکردم تاثیر گذاشت. البته حریف کره ای هم خیلی قوی بود.

کیانی درباره مسابقه اول با کیمیا علیزاده که با پرچم مغلوستان در پاریس حضور پیدا کرد نیز گفت: کسی که مدال المپیک دارد، حریف آسانی نیست و دیدیم که در ادامه هم مدال گرفت. با این حال خوشحالم که توانستم پیروز شوم.

وی ادامه داد: این مدال به تنهایی به دست نیامد و خیلی‌ها برای تحقق‌اش زحمت کشیدند که از همین جا از همه تشکر می‌کنم؛ کسانی که برایم انرژی فرستادند و دعایم کردند.

نظر شما