شناسهٔ خبر: 68104508 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

قدرت به صورت مسالمت‌آمیز منتقل ‌خواهد شد/کارنامه هریس وحشتنا... -

اقتصاد ایران: دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با اذعان به اینکه کشورش در در خطرناک‌ترین شرایط اقتصادی و امنیتی قرار دارد، گفت که کامالا هریس در انتخابات پیروز نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا گفت: مانند انتخابات قبل، قدرت به صورت مسالمت‌آمیز منتقل خواهد شد و انتخابات شفاف خواهد بود. 

ترامپ در کارزار انتخاباتی در ایالت فلوریدا افزود: کشور ما در حال تجربه یک خطر بزرگ یعنی همان آغاز جنگ جهانی سوم است. ما به جنگ جهانی بسیار نزدیک هستیم و رهبرانی داریم نمی‌دانند چگونه با این خطر رفتار کنند. ما همچنین در خطرناک‌ترین شرایط ممکن اقتصادی و امنیتی قرار داریم. 

ترامپ با بیان اینکه کارنامه کامالا هریس وحشتناک است، تصریح کرد: هریس یک چپ رادیکال است و یک چپ رادیکال را به عنوان معاون خود انتخاب کرد. او با دادن سلاح به اسرائیل، مخالف و با یهودیان و اسرائیل بد بوده است. هریس به یهودیان احترام نمی گذارد و هر یهودی که به او رای دهد، باید تحت معاینه سلامت روان قرار گیرد. ما یک معاون رئیس جمهور زن داریم که کمترین محبوبیت را در تاریخ ایالات متحده دارد. 

وی همچنین درباره روابط با چین گفت: من فکر می کنم که ما رابطه خوبی با چین خواهیم داشت. نمی توان به چین اجازه داد مانند گذشته از ایالات متحده سودجویی کند.

ترامپ ادامه داد: اگر دموکرات ها دوباره انتخاب شوند، مالیات ها 4 برابر افزایش می یابد. ما بدترین وضعیت تاریخ را در مرز داریم و بیش از 20 میلیون مهاجر غیرقانونی در دوران دولت بایدن وجود دارد.

وی بار دیگر مدعی شد: اگر من رئیس جمهور آمریکا بودم، حملات 7 اکتبر رخ نمی داد و روسیه به اوکراین حمله نمی کرد.

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین گفت: پیشنهاد من برگزاری سه مناظره تلویزیونی با هریس در سپتامبر آینده است. کامالا هریس از ریاست جمهوری دور است و نمی تواند برنده شود. مناظره برای بایدن سخت بود و در نظرسنجی ها از او حمایت نشد.

برچسب‌ها:

نظر شما