شناسهٔ خبر: 68102200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر علوم: بودجه دانشگاه‌ها ۱۱۰ درصد رشد دارد

همدان- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بودجه اختصاصی دانشگاه‌ها طی سه سال گذشته بیش از ۱۱۰ درصد محقق شده که این نشان از تعهد به توسعه زیرساخت‌های علمی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی زلفی‌گل روز پنجشنبه در آیین افتتاح مجتمع علمی و فرهنگی شهید آیت‌الله رییسی، با اشاره به اینکه خدمات برجسته‌ استاندار همدان قابل تقدیر است، افزود: از استاندار همدان که در دولت مردمی منشاء اثر خدمات زیرساختی بوده و با پیگیری‌های شبانه‌روزی مشکل آب همدان را برطرف کردند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: با همکاری و اهتمام ویژه استاندار همدان چهار بلوک خوابگاهی برای دانشجویان دانشگاه صنعتی همدان اختصاص دادیم که ارزش ریالی آن‌ها به چند همت می‌رسد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: شهید آیت‌الله دکتر رییسی نگاه ویژه‌ای به علم و فناوری داشتند و حداقل ماهی یک‌بار برای جامعه علمی و وزارت علوم جلسات و نشست‌های تخصصی برگزار می‌کردند.

وی یادآور شد: مجتمع علمی و فرهنگی شهید رییسی که از سه بخش سالن‌های اجلاس، کتابخانه‌ها و سالن آمفی‌تئاتر هزار و ۲۰۰ نفره تشکیل شده، به عنوان یک مرکز چندمنظوره در خدمت جامعه علمی و فرهنگی کشور قرار دارد.

فاز نخست مجمتع علمی و فرهنگی شهید آیت‌الله دکتر رییسی در ۲ سالن اجلاس با ظرفیت‌های ۳۰۰ و ۹۰ نفره در مساحت پنج هزار و ۵۰۰ متر و با بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

نظر شما