شناسهٔ خبر: 68101666 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

زنده: خوش‌سلیقه‌های ایرانی فقط طلا می‌خواهند

روز سیزدهم المپیک پاریس ۲۰۲۴ با انجام رقابت‎ هایی جذاب و هیجان انگیز از ساعت ۹ به وقت تهران پیگیری خواهد شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آغاز یک روز المپیک دیگر، این بار روز سیزدهم رقابت‌های تابستانی پاریس را شروع می‌کنیم و در شرایطی که کاروان المپیکی ایران به تازگی شاهد افتخارآفرینی امین میرزازاده، مبینا نعمت‌زاده و محمد هادی ساروی بوده، مشتاق هستیم تا در روز شلوغ المپیک پاریس مجدداً شاهد کسب مدال‌هایی خوش‌رنگ توسط دیگر ورزشکاران ایران باشیم.

ما در روز سیزدهم از ساعت ۱۲:۱۶ به وقت تهران شاهد تقابل ناهید کیانی با کیمیا علیزاده روی شیاپ‌جانگ کاخ گرندپله خواهیم بود و دقایقی بعد از آن حسن یزدانی دلاور مرد کشتی ایران برای انجام اولین جدال خود روی تشک خواهد رفت. 

از ساعت ۱۲:۵۰ علیرضا سرلک کشتی‌گیر جوان کاروان المپیک ایران که به تازگی وارد شهر پاریس شده، اولین مبارزه‌اش را انجام خواهد داد و در صورت پیروزی حسن یزدانی و علیرضا سرلک تا ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه شاهد رقابت‌های مرحله حذفی خواهیم بود.

همچنین رضا علیپور در رشته صخره‌نوردی کار خودش را از ساعت ۱۳:۵۵ دقیقه آغاز می‌کند و بعد از آن همه ما چشم انتظار دو فینال حساس و مهم دیگر خواهیم بود.

سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی پس از کشتی‌های جانانه خود در روز دوازدهم، تنها برای ۶ دقیقه از ساعت ۱۹:۴۵ با رقبای خود بر سر کسب مدال طلا سرشاخ خواهند شد تا بتوانند با تصاحب خوش رنگ‌ترین مدال المپیک پاریس، زیباترین هدیه جهان را کسب کنند: لبخند مردم سرزمین‌شان ایران!

مسابقات امروز از ساعت ۹ با شنای ماراتن آغاز می‌شود و در مجموع قرار است در رشته‌های شیرجه (۱)، ماراتن شنا (۱)، دوومیدانی (۵)، بوکس (۲)، قایقرانی سرعتی (۳)، دوچرخه‌سواری (۲)، هاکی (۱)، قایقرانی بادبانی (۴)، صخره نوردی (۱)، تکواندو (۲)، وزنه برداری (۲)‌ و کشتی (۳) شاهد توزیع مدال خواهیم بود.

 پوشش زنده خبری

18 مرداد 1403 ساعت 18:04

ژی سی از چین در بخش شیرجه ۳ متر با نمایشی جذاب و دلنشین طلای المپیک را به گردن خود آویخت و چین را دوباره صاحب طلا کرد.

18 مرداد 1403 ساعت 18:04

زنان اسپانیا در نیمه نهایی واتر پلو زنان مقابل هلند به پیروزی رسید و بدین ترتیب آنها با کسب نتیجه ۱۹-۱۸ راهی فینال شدند.

18 مرداد 1403 ساعت 18:03

تیم هاکی هند با نتیجه ۲-۱ موفق شد برابر اسپانیا پیروز شود و به مدال برنز برسد.

18 مرداد 1403 ساعت 18:03

هواداران مراکشی آماده برای شروع دیدار رده‌بندی المپیک پاریس ۲۰۲۴

18 مرداد 1403 ساعت 17:12

ناهید کیانی در یک‌چهارم وزن -57 کیلوگرم مسابقات تکواندو المپیک 2024 پاریس مقابل چایما تومی از تونس در دو راند به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

18 مرداد 1403 ساعت 15:19

در بخش ۵۰۰ متر کایاک ۴ نفره، زنان نیوزلندی موفق شدند در جدالی نزدیک با آلمان زودتر به پایان خط برسند و یک مدال طلای دیگر برای کاروان المپیکی کشورشان ضرب کنند.

18 مرداد 1403 ساعت 15:19

لئوناردوی اندونزیایی در رقابتی سرعتی با نماینده چین، با عملکردی استثنایی طلای صخره‌نوردی را تصاحب کرد.

18 مرداد 1403 ساعت 15:18

در بخش سرعتی قایقرانی بادبانی دو نماینده ایتالیا موفق شدند جایگاه نخست مسابقات را تصاحب کنند.

18 مرداد 1403 ساعت 15:10

حسن یزدانی در یک‌چهارم وزن 86 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک 2024 پاریس مقابل داورن کوراگلیف قهرمان روسی الاصل اروپا از یونان با نتیجه 9 بر 4 به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

18 مرداد 1403 ساعت 14:57

رضا علیپور، المپین سنگ‌نوردی کاروان کشورمان در مرحله رده‌بندی سنگ‌نوردی سرعت بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس مقابل رقیبی از آمریکا با پذیرش شکست، به مقام چهارمی دست یافت.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما