شناسهٔ خبر: 68093917 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یک ایران شب را به سودای طلا سحر می‌کند

پایان روز سیزدهم: در حوالی پایان المپیک پاریس

روز سیزدهم المپیک پاریس ۲۰۲۴ با انجام رقابت‌‎هایی جذاب و هیجان‌انگیز از ساعت ۹ به وقت تهران پیگیری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، شب سیزدهم المپیک پاریس ۲۰۲۴ در شرایطی به پایان می‌رسد که در مقابل تعداد طلا، نقره و برنز کاروان المپیکی ایران عدد ۲ ثبت شده و اکنون مسابقات المپیک پاریس به سه روز پایانی خود می‌رسد.

روز مهیج و جذابی بود. روزی که از آغازش به امید درخشش ناهید کیانی تکواندوکار ارزنده کشورمان مسابقات را دنبال می‌کردیم و غیر از او حسن یزدانی و رضا علیپور خودشان را برای فینالیست شدن آماده کردند که اگر چه یزدانی به فینال راه پیدا کرد اما علیپور با دست خالی در برابر بزرگان جهان جانانه جنگید و افسوس که مدالی کسب نخواهیم کرد.

ما دو فینالیست دیگر هم داشتیم؛ علیرضا مهمدی و سعید اسماعیلی که یکی نقره‌ای شد و دیگری طلایی اما به هر ترتیب پرونده روز سیزدهم را هم باید ببندیم. ما در روز سیزدهم اتفاقات خاصی را تجربه کردیم و فینالیست بسیاری از رشته‌های تیمی مشخص شد، حالا ساعت خودمان را کوک می‌کنیم تا روز چهاردهم المپیک پاریس ۲۰۲۴ را از فردا صبح پیگیری کنیم. 

در روز چهاردهم، مهران برخورداری از ساعت ۱۱:۴۰ در تکواندو وارد شیاپ جانگ خواهد شد و پس از او یونس امامی و امیرحسین زارع کشتی‌گیران آزاد ایران به سودای طلایی شدند روی تشک حاضر می‌شوند. همچنین ساعت ۱۶:۴۰ مصطفی جوادی در دسته ۸۹ کیلوگرم زیر وزنه‌ خواهد رفت تا سنگین‌ترین وزنه‌ها را بلند کند و در نهایت ساعت ۲۱، حسن یزدانی مقابل نماینده بلغارستان قرار می‌گیرد و در صورت طلایی شدن او را پرافتخارترین ورزشکار تاریخ ایران در المپیک قلمداد خواهیم کرد!

در رشته‌های شیرجه (۱)، شنای ۱۰ کیلومتر (۱)، دوومیدانی (۸)، بوکس (۴)، رقص بریک (۱)، قایق سرعتی (۴)، دوچرخه‌ سواری (۲)، هاکی (۱)، فوتبال (۱)، ژیمناستیک (۱)، قایق بادبانی (۱)، صخره نوردی (۱)، تنیس روی میز (۱)، تکواندو (۲)، والیبال ساحلی (۱)، وزنه برداری (۲) و کشتی (۳) قرار است در مجموع ۳۵ مدال توزیع خواهد شد و شما می‌توانید از ساعت ۹ که شنای ماراتن شروع می‌شود همراه ورزش سه باشید.

نظر شما