شناسهٔ خبر: 68101382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل:

۵۰۰ میلیارد تومان برای افزایش تخت بیمارستانی سبلان هزینه می‌شود

اردبیل- مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه ۹۶ تخت بیمارستان سبلان اردبیل هزینه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نیک سیر عصر پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری مهر به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: با هدف ارتقای کیفیت خدمات و تولید رضایت ما سعی کردیم در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری برنامه ریزی ها را به نحوی انجام دهیم تا بار مراجعات و بهبود ارائه خدمات شکل گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد تخت بیمارستان سبلان با هدفگذاری انجام شده قرار است از ۱۶۰ تخت به ۲۵۶ تخت افزایش یابد که در این زمینه طراحی و برنامه ریزی انجام شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل هزینه راه اندازی هر تخت بیمارستانی را ۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای افزایش ۹۷ تخت بیمارستانی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

نیک سیرت ادامه داد: در خلخال صدور پروانه بهره برداری با مشکلات و موانعی روبرو بود که سعی کردیم آنها را حل کرده و نسبت به راه اندازی درمانگاه خلخال در ۳ هزار مترمربع اقدام کنیم.

وی بیان کرد: احداث درمانگاه گرمی و بیله سوار منوط به واگذاری زمین و صدور سند به نام تأمین اجتماعی است تا عملیات ساخت درمانگاه شروع شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل به افزایش تخت بیمارستانی ارس پارس آباد نیز اشاره و تصریح کرد: این افزایش تا ۹۶ تخت پیش بینی شده که امیدواریم با راه اندازی تخت‌های جدید ارائه خدمات بهتری را در بیمارستان ارس پارس آباد شاهد باشیم.

نیک سیرت بیان کرد: درمانگاه تأمین اجتماعی سبلان در ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع و هزینه کرد ۱۲۰ میلیارد تومان و درمانگاه عمومی نمین نیز در ۳ هزار مترمربع و با هزینه کرد ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ماه گذشته به بهره برداری رسید.

وی از تلاش برای تکمیل و تجهیز درمانگاه شماره دو اردبیل در خیابان اتوبوسرانی خبر داد و اظهار کرد: ما با افزایش ۳۸ درصدی ویزیت متخصصا در سال گذشته روبرو بودیم و سعی داریم در درمانگاه‌ها سطح کیفی خدمات را ارتقا ببخشیم.

نظر شما