شناسهٔ خبر: 68099739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان:

حضور بیشتر بانوان در پست‌های مدیریتی حوزه ورزش ضروری است

سنندج- ایرنا- معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان معاون ابراز امیدواری کرد در آینده حضور بانوان ایرانی در پست های مدیریتی به ویژه در حوزه ورزش بیشتر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مریم کاظمی پور روز پنجشنبه در نشست تخصصی معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان با روسای گروه ورزش بانوان غرب کشور در سنندج اظهار کرد: برای وزارت ورزش و جوانان در راس امور بودن یک بانوی توانمند در ورزش و جوانان استان کردستان یک افتخار و این نشانه توانمندی بانوان این سرزمین است.

وی در ادامه سخنانش گفت: این نشست با هدف پایش آمادگی جسمانی و ارتقا تندرستی خانواده در راستای سبک زندگی سالم و فعال به مدت یک روز در سنندج برگزار می شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: این دوره تخصصی از آنجا دارای اهمیت است که برنامه های که توسط مسئولین ورزش بانوان ادارات ورزش و جوانان استان ها تا پایان سال به اجرا در خواهد آمد باید در جشنواره ملی شهید رجایی به حدنصاب و اقناع مشارکت عمومی برسد و امتیاز مناسب دستگاه کسب شود.

«پروین کرملو» مدیرکل معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و «زهرا تسلیمی» مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه ورزش بانوان این وزارتخانه نیز در این نشست حضور داشتند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به منظور بررسی مشکلات و مسائل حوزه ورزش بانوان کردستان عصر روز پنجشنبه با نواب روسای هیات های ورزشی استان نشست تخصصی برگزار خواهد کرد.

نظر شما