شناسهٔ خبر: 68099498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جماران

کشتی آزاد المپیک پاریس| قرعه 74 و 125 کیلوگرم؛ امامی به قرعه مرگ خورد!

قرعه کشی 2 وزن دوم کشتی آزاد المپیک پاریس انجام شد.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ مراسم قرعه کشی اوزان 74 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس برگزار شد و ملی پوشان ایران رقبای خود را شناختند.

74 کیلوگرم: یونس امامی

در وزن 74 کیلوگرم، یونس امامی در دور اول به فرانک چامیزو از ایتالیا برخورد کرد. امامی در صورت پیروزی در دور اول، در دور دوم به مصاف اندوم از گینه بیسائو می رود و در صورت پیروزی در این کشتی، در یک چهارم نهایی با برنده رقابت کایل دیک از آمریکا قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک و مونترو از ونزوئلا می رود. گفتنی است مدعیانی مانند تاکاتانی از ژاپن و سابالوف از صربستان هم در گروه امامی قرار دارند.

نفراتی مانند ویکتور راسادین، تیمورازف سالکازانوف، رازامبک جمالوف، کادی ماگمدوف و توران بایراموف نیز در سمت مقابل جدول حضور دارند.

125 کیلوگرم:

در این وزن امیرحسین زارع در دور نخست به مصاف لازارف از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی، در یک چهارم نهایی با برنده دسی از کانادا و دنگ از چین کشتی خواهد گرفت.

طاها آکگول عنوان دار جهان و المپیک از ترکیه نیز در گروه زارع قرار دارد و در صورت صعود این دو کشتی گیر به نیمه نهایی، با یکدیگر کشتی خواهند گرفت.

گنو پتریاشویلی از گرجستان؛ مشویلدیشویلی از آذربایجان و میسون پاریس آمریکایی نیز در سوی مقابل جدول هستند و تا فینال با زارع برخوردی نخواهند داشت.

نظر شما