شناسهٔ خبر: 68099145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری مجرمان در طرح امنیت محله محور اسلامشهر

اسلامشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۱۴۵نفر متهم و کشف انواع سلاح سرد و یک قبضه لت کمری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و جمع آوری حاملان سلاح سرد و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مأموران انتظامی موفق به دستگیری ۱۴۵نفر متهم و کشف تعداد ۱۲۲ تیغه انواع سلاح سرد و یک قبضه کلت کمری در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمدآباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک ها و بوستان ها شدند که از این تعداد دستگیری ها ، ۱۲نفر خرده فروش موادمخدر و ۱۱ نفر سارق نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف پرونده پولشویی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهریار

سردار مهدی کرمی جانشین انتظامی غرب استان تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری به این پلیس مبنی بر پولشویی مالک و مدیر عامل شرکت فرآورده های گوشتی در شهریار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی صحت و صقم موضوع و با هماهنگی قضائی، مالک و مدیرعامل شرکت فرآورده های گوشتی شناسایی گردید که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم به شیوه استفاده از شماره حساب بانکی کارمندان خود اقدام به پولشویی به مبلغ تقریبی۳۰میلیارد ریال نموده است.

جانشین انتظامی غرب استان تهران با اشاره به شناسایی ۴ نفر از شکات پرونده، گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی گردید.

کشف بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در پرند

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دپوی آرد خارج از شبکه توزیع در پرند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با آغاز تحقیقات و شناسائی محل، مشخص شد افراد سودجو با یک دستگاه وانت، آرد خارج از شبکه را از انباری در رباط کریم به پرند منتقل می کنند که ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی، خودرو را توقیف و در بازرسی از آن، تعداد ۴۰کیسه۴۰ کیلویی آرد خارج از شبکه توزیع به وزن یک تن و۶۰۰کیلو گرم فاقد هرگونه اسناد و بارنامه را کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم، کارشناسان ارزش ریالی آرد کشف شده خارج از شبکه را پانصد میلیون ریال برآورد کردند که در این راستا خودرو به پارکینگ منتقل و متهم به همراه کالای مکشوفه پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف بیش از ۲۶ کیلوگرم مخدر تریاک در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رباط کریم مبنی بر توزیع مواد افیونی در شهرستان رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی، موفق به دستگیری ۲ توزیع کننده موادمخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به کشف مقدار ۲۶کیلوگرم تریاک از داخل خودروی متهمان، اظهار داشت: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

توقیف ۱۴۶ وسائط نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش در اسلامشهر

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان داشت: طرح برخورد با خودرو و موتورسیکلت های فاقد پلاک، پلاک مخدوش و دستکاری شده در شهرستان اسلامشهر در ۲۴ ساعت گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: در جریان اجرای این طرح از سوی پلیس، تعداد ۱۴۶دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و پلاک مخدوش توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

جمع آوری ۱۳۵ نفر اتباع غیرمجاز در اسلامشهر

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در جریان اجرای طرح جمع آوری اتباع غیرمجاز با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی، جمع آوری اتباع غیرمجاز را در دستور کار خود قرار دادند.

نظر شما