شناسهٔ خبر: 68097591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی فومن:

خبرنگاران بازوی پلیس در تامین امنیت هستند

فومن- فرمانده انتظامی فومن از افزایش کشف جرائم و کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت طی ۵ ماه خبر داد و گفت: خبرنگاران بازوی پلیس در تامین امنیت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید تقی زاده ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفدهم مرداد و روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: خبرنگاران بازوی پلیس در تأمین امنیت هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی پلیس تأمین امنیت است، افزود: ارتقای احساس آن در جامعه که مهم‌تر از امنیت است با مشارکت اقشار مختلف مردم علی الخصوص اصحاب رسانه و خبرنگاران محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی فومن با اشاره به برخی اقدامات پلیس در فومن طی ۵ ماه گفت: در این مدت وقوع سرقت ۱۲ درصد کاهش داشته و در دستگیری سارق ۸ درصد روند افزایشی داشته است.

وی با بیان اینکه در توقیف خودروهای شوتی و متخلف ۳۸ درصد و موتور سیکلت سواران متخلف ۶۶ درصد رشد داشته است، ادامه داد: در بحث تصادفات جرحی ۲۹ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی فومن از افزایش کشف جرایم و کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت طی ۵ ماه اخیر خبر داد و گفت: از شهروندان تقاضا داریم اصول ایمنی و حفاظتی و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرهنگ تقی زاده با تاکید بر اینکه پلیس از انتقاد سازنده رسانه‌ها و خبرنگاران استقبال می‌کند، ادامه داد: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در پیشگیری از وقوع جرم بسیار تأثیرگذار می‌باشند.

نظر شما