شناسهٔ خبر: 68098977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرری خبر داد؛

درگیری، تخریب و حمله به بیمارستان هفتم تیر شهرری توسط اوباش

فرمانده انتظامی شهرری از درگیری، تخریب و حمله به بیمارستان هفتم تیر شهرری توسط اوباش خبر داد و گفت: پنج متهم که عامل اصلی درگیری بودند، شناسایی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی، ظهر پنج شنبه گفت: در پی اعلام درگیری منجر به ضرب و جرح و حمله به بیمارستان هفتم تیر شهرری، مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: وقوع نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش، موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز درمانی و برهم زدن آسایش و امنیت شهروندان شده بود.

رئیس پلیس شهرستان ری اعلام داشت: بلافاصله تیمی از مأموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری، اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و در نهایت، مشخصات پنج متهم که عامل اصلی درگیری بودند، شناسایی شدند.

طرهانی گفت: با هماهنگی مقام قضائی، تیم‌های عملیات به محل اختفای متهمان در جنوب تهران اعزام شدند و در چندین عملیات جداگانه، متهمان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده‌ای هنجارشکن با رفتارهای قانون‌گریزانه خود، آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند.

نظر شما