شناسهٔ خبر: 68096298 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سردار گودرزی خبر داد:

باند قاچاق مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق منهدم شد

سردار گودرزی خبر داد: فرمانده مرزبانی انتظامی از درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار و قاچاقچیان مسلح و کشف ۷۳۵ کیلوگرم انواع مواد افیونی در منطقه مرزی شهرستان سراوان خبر داد و گفت: باند قاچاق مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق منهدم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی بر حوزه استحفاظی، از قصد قاچاقچیان و اشرار مسلح مبنی بر انتقال مواد مخدر به مرزهای جنوب شرق کشور مطلع و بلافاصله با اخذ تجهیزات عملیاتی به محل شناسایی شده اعزام شدند.

وی افزود: مرزبانان پس از حضور در منطقه با انجام کمین هدفمند، قاچاقچیان و اشرار مسلح را مشاهده که متعاقب آن با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند و در این درگیری مسلحانه متجاوزان ضمن شکست عملیاتی زمین گیر و دستگیر شدند.

به گزارش پلیس، فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات، موفق شدند در بررسی محل درگیری مقدار ۷۳۵ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل ۴۶۵ کیلوگرم تریاک، ۲۷۰ کیلوگرم حشیش، یک دستگاه بیسیم دستی، یک قبضه سلاح، چهار عدد خشاب مربوطه و ۸۱ عدد فشنگ جنگی کلاش کشف کنند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این عملیات ۲ سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شده است، خاطرنشان کرد: مرزبانان و مرزنشینان با حضور در مرزها، از تجاوز بیگانگان و ورود مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان و نوجوانان در کشور است، جلوگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما