شناسهٔ خبر: 68096265 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان:

لزوم حمایت دستگاه‌های دولتی از مواکب/ تحمل همایش اربعین برای رژیم‌ غاصب صهیونیستی سخت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: امروزه دنیا چشم باز کرده تا ببیند راهپیمایی اربعین چه وضعیتی پیدا می‌کند و از سویی عکس‌العمل‌ها در این راهپیمایی چه خواهد شد، چراکه می‌دانیم تحمل همایش اربعین برای رژیم‌جنایتکار سخت است و برای کم رونق کردن آن کم نمی‌گذارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری صبح امروز _پنجشنبه هجدهم مرداد_ در همایش موکب‌داران استان اصفهان با تأکید بر اینکه ستاد اربعین استان اصفهان در ایام می‌درخشد، اظهار کرد: در سال جاری رژیم منحوس صهیونیستی در حال جنایت علیه‌اسلام و مسلمین است و علاوه‌بر مردم فلسطین، در ایران نیز دستش به خون یکی از مجاهدان آلوده شد.

وی ادامه داد: امروزه دنیا چشم باز کرده تا ببیند راهپیمایی اربعین چه وضعیتی پیدا می‌کند و از سویی عکس‌العمل‌ها در این راهپیمایی چه خواهد شد، چراکه می‌دانیم تحمل همایش اربعین برای رژیم‌جنایتکار سخت است و برای کم رونق کردن آن کم نمی‌گذارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با یادآوری اینکه نخستین حیله دشمنان گرماهراسی است، خاطرنشان کرد: نمی‌گوییم گرما نیست، اما رعایت برخی نکات با گرماهراسی متفاوت است، گرماهراسی بدین معناست که افراد را از سفر منع می‌کنند.

جان‌نثاری عنوان کرد: حیله دوم بیماری‌هراسی است که این نکات نباید ما را سست کند، از سویی موضوع امنیت را را مطرح می‌کنند در حالی که با حضور حشدالعبی امنیت رعایت و برقرار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها باید در جهت تسهیل اربعین قرار بگیرد، اظهار کرد: ستاد اربعین استان در طول سال تلاش دارد تا آنچه که شدنی است را تسهیل کند، اما مکلفیم ضوابط و قوانین عراق را به‌طور کامل رعایت کرده و انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت هم‌افزایی در مسیر اربعین عنوان کرد: آنچه که مربوط به داخل است، اعلام کلی به‌تمام دستگاه‌های دولتی است تا هر که هر اندازه می‌تواند به مواکب کمک کند.

جان‌نثاری بیان کرد: ما خادمان اباعبدالله هستیم و باید تلاش کنیم این خدمت را خالصانه و صادقانه انجام دهیم و برکت همین امر است که اربعین مردمی برگزار می‌شود، البته مردمی بودن اربعین به‌معنای حضور نداشتن و کمک دستگاه‌های دولتی نیست.

وی خاطرنشان کرد: سال قبل به‌طور محدود ۳۰۰ هزار نفر از استان اصفهان برای زیارت اربعین مشرف شدند که این موضوع با هم‌افزایی بین دستگاه‌ها و صنایع رقم خورد.

نظر شما