شناسهٔ خبر: 68096168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

احداث بوستان ۶۰۰۰ مترمربعی خانواده در منطقه گردشگری نورالشهدا

شهردار اراک گفت: عملیات اجرایی احداث بوستان خانواده در منطقه گردشگری نورالشهدا به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع در مراحل پایانی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: در ادامه اقدامات انجام شده و در دست اجرا در پروژه منطقه گردشگری نور الشهدا (دره گردو) که بزرگترین پروژه شهری اراک در حوزه تفریحی و گردشگری است، احداث بوستان شش هزار متر مربعی خانواده در این منطقه در مراحل پایانی و بهره‌برداری قرار دارد.

وی افزود: تاکنون گونه‌های متعددی از درختچه‌ها و درختان اعم از ابریشم مصری، ارغوان، شمشاد پرتقالی، سنجد زینتی، کاج سدروس، نارون، توت کاکوزا، کاج سیاه، سرو کامیس، توت مجنون، زیتون تلخ و گل‌هایی همچون ابر نقره‌ایی، لاوندا، رزماری، رز هفت رنگ، رز نسترن و رز تک رنگ به همراه چمن در این بوستان مورد کاشت قرار گرفته است.

شهردار اراک تصریح کرد: مراحل نصب ست‌های بازی پلی اتیلن و مبلمان و تجهیزات پارکی نیز انجام شده است.

محمودی اضافه کرد: بخشی از فضای بوستان خانواده به جانمایی و نصب، المان‌های هنرهای تجسمی اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات جدول‌گذاری و شن‌ریزی در بخشی از بوستان خانواده باقی مانده است، گفت: تاکنون ۹۰ درصد از عملیات اجرایی احداث این بوستان انجام شده و با تکمیل عملیات باقی مانده، این بوستان بزرگ در منطقه گردشگری نورالشهدا شهر اراک آماده بهره‌برداری و استفاده شهروندان می‌شود.

نظر شما