شناسهٔ خبر: 68096111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

فعالیت به حق خبرنگاران، موجب انسجام اجتماعی می‌شود

شیراز- ایرنا- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: فعالیتی که امروز خبرنگاران دارند بر اساس حق است و موجب نشاط و انسجام اجتماعی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار، با اشاره به تاثیر اقدام خبرنگاران در آگاه شدن جهانیان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه افزود: شهادت ۱۵۶ خبرنگار در غزه این مطلب را در ذهن متبادر می‌کند که چون خبرنگاران در خط مقدم انتقال حقایق هستند، رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از بیان حقایق، آنها را ترور می‌کند.

وی، آشکارسازی نقایص در جهت اصلاح آنها را از وظایف اصلی خبرنگاران به عنوان مطالبه گران حقیقت جو دانست و ادامه داد: مهمترین اصل در این راه خبرنگار بنده اصحاب ثروت و قدرت نباشد چرا که آنها می‌کوشند که اصحاب رسانه را برده و بنده خود سازند اما اگر خبرنگار به رسالت و وظیفه ذاتی خود عمل کنند، جامعه و مردم آرامش خواهند یافت.

فعالیت به حق خبرنگاران، موجب انسجام اجتماعی می‌شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه دفاع مقدس نیز گفت: امروز اگر نام و نشانی از دوران دفاع مقدس باقی مانده به واسطه تلاش شهدای خبرنگاری است که حقایق دفاع مقدس را به تصویر کشیده و ثبت و ضبط کردند.

سردار کوشکی افزود: عهد و پیمان خبرنگار با خدای خویش وقتی کامل می‌شود که حقایق و واقعیت ها را بیان کند و امروز هم خبرنگاران در میدان دفاع از حق و حقیقت و مظلومان عالم در حال قلم زدن هستند و حضور در این خاکریز جبهه حق، والاترین جهادی است که خبرنگاران در حال انجام آن هستند.

فعالیت به حق خبرنگاران، موجب انسجام اجتماعی می‌شود

نظر شما