شناسهٔ خبر: 68094680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۸ شهرداری قم:

صدور پیش‌نویس پروانه ساختمانی برای ۵۰۰ بلوک مسکن ملی

مدیر منطقه ۸ شهرداری قم با اشاره به توافق شهرداری قم و اداره کل راه و شهرسازی برای صدور عوارض ساختمانی ۱۳۷۰ بلوک ساختمانی گفت: پیش‌نویس پروانه برای ۵۰۰ بلوک صادر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، علیرضا مظفری صبح امروز _پنجشنبه هجدهم مرداد_ با اشاره به پرداخت سهم ۱۰ درصدی شهرداری قم از اراضی ۵۶۰ هکتاری اظهار کرد: این سهم به مساحت ۲۴۰ هزار متر مربع محاسبه شده و در حال توافق برای پرداخت است.

وی با اشاره به اینکه سهم شهرداری قم از دیگر پروژه‌های مسکن دولتی که در سال‌های گذشته بلاتکلیف بود به تدریج در حال واگذاری است افزود: همکاری خوبی میان شهرداری قم و اداره کل راه و شهرسازی استان قم در جریان است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری قم به مسئله صدور پروانه برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن اشاره و خاطرنشان کرد: برای هزار و ۳۷۰ بلوک عوارض ساختمانی محاسبه شده که ۵۷۰ میلیارد تومان عوارض این پروژه‌ها بوده و با تخفیف ۴۰ درصدی، شهرداری قم ۳۴۴ میلیارد تومان در این پروژه‌ها طلبکار شده است.

مظفری با اشاره به اینکه تا امروز ۳۰۰ میلیارد تومان از این میزان وصول شده است، اضافه کرد: اداره کل مسکن و شهرسازی پیگیر وصول مطالبات شهرداری در این حوزه بوده و همکاری خوبی با منطقه هشت شهرداری قم دارد.

وی گفت: برای ۵۰۰ بلوک پیش‌نویس پروانه صادر شده است و آمادگی داریم برای بلوک‌های دیگر نیز پس از انجام مراحل، اقدامات لازم را انجام دهیم.

نظر شما