شناسهٔ خبر: 68092385 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران به مناسبت روز خبرنگار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان گچساران به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید، این روز را به تلاشگران و فعالان عرصه خبر و خبرنگاران تبریک گفت.

صاحب‌خبر -


به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران اورنگ نارکی طی پیامی روز خبرنگار تبریک گفت،
متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

“ن والقلم و مایسطرون”

قسم به قلم و آنچه که می نگارد.

روز خبرنگار حکایت گر زندگی تلاشگرانی است که عاشقانه حرمت قلم و آگاهی رسانی را با جان و دل پاس داشته و با قبول مسئولیت در قبال منافع ملی و اعتقادات مردم و اخلاق عمومی جامعه؛ راه کمال، افتخار و عزّت را برای خود و همنوعان خویش انتخاب نموده و در مسیر دشوار حرفه مقدّس خود، با سِلاح قلم در سنگر رسانه، مدافع استقلال و آزادی و آزادیخواهی هموطنان بوده و سدّی مستحکم در برابر زورمندان و قدرت طلبان انحصارگر به شمار می‌آیند.

«روز خبرنگار» یادآور حماسه آفرینی‌های نخبگانی است که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار مانده اند. نخبگانی که حیثیت وشرف خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق به جامعه گذاشته اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی کنند .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید محمود صارمی؛ “هفدهم مردادماه” روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه، روز خبرنگار را به تلاشگران دلسوز و فعال این عرصه در شهرستان گچساران تبریک عرض نموده و از ایزد منان برای همه دست اندرکاران این حرفه حساس و تاثیر گذار، موفقیت روز افزون آرزومندم.

 

 

نظر شما