شناسهٔ خبر: 68091583 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی خبر داد

جذب ۴۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور رئیس سازمان بهزیستی در خراسان شمالی

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: با برگزاری میز خدمت توسط ریاست سازمان بهزیستی در بجنورد و شیروان و خدمت دهی به ۷۵۰ نفر، ۴۰ میلیارد ریال اعتبار تا هفته آینده جذب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، صادق جعفری امروز _ چهار شنبه هفدهم مرداد _ در بازدید از دفتر خبرگزاری ایمنا که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، اظهار کرد: بهزیستی دریایی از مسئولیت‌های مختلف است که هر کدام چالش‌های بزرگی پیش رو دارد و بدون حمایت رسانه‌ها نمی‌توانیم از عهده حل آن برآییم.

وی انعکاس فعالیت‌ها و مأموریت‌های بهزیستی را نخستین گام رسانه‌ها در ارتباط با این مجموعه دانست و افزود: تنها با اعتبارات دولتی نمی‌توانیم از عهده خدمت رسانی به مردم برآییم و نیازمند مشارکت مردمی هستیم که رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند به بهزیستی کمک کنند.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مشکلات قشر تحت پوشش بهزیستی باید مورد به مورد رفع شود، گفت: ۱۲۴ هزار نفر تحت پوشش داریم که ۱۱ هزار نفر از آنان معلول جسمی هستند.

جعفری گفت: با برگزاری میز خدمت توسط ریاست سازمان بهزیستی در بجنورد و شیروان و خدمت دهی به ۷۵۰ نفر، چهار میلیارد تومان اعتبار تا هفته آینده جذب می‌شود.

نظر شما