شناسهٔ خبر: 68090391 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خبرداد;

کُشته و زخمی شدن چهار نفر در تصادف وحشتناک محور گچساران _ بهبهان

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خبرداد; مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته و زخمی شدن چهار نفر در تصادف وحشتناک دو دستگاه خودرو سمند در محور ارتباطی گچساران _ بهبهان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از یاسوج، "کاظم فلاحی دوست" در خبر ارسالی به رسانه ها با تشریح این حادثه مرگبار، اظهار داشت: در تصادف عصر امروز چهارشنبه هفدهم مردادماه شاهد کشته شدن سه نفر و مصدوم شدن یک نفر دیگر بوده ایم.

وی گفت: در ساعت ۱۶ و ۴۸ دقیقه عصر امروز چهارشنبه، گزارشی مبنی بر تصادف ۲ دستگاه خودرو سمند با یکدیگر در محور ارتباطی گچساران _ بهبهان در محدوده روستای انبارگاه، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد.

فلاحی دوست با از اعزام ۲ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محل حادثه خبرداد و خاطرنشان کرد: نجاتگران پس از انجام اقدامات اولیه و تثبیت صحنه حادثه، فوتی‌ها را از محل حادثه خارج و تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل حادثه دادند و مصدوم حادثه نیز به مرکز درمانی انتقال داده شد.

به گزارش ایلنا، محور ارتباطی گچساران _ بهبهان از محورهای کم خطر نسبت به سایر محورهای ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد بشمار می رود.

سرعت بالا، بی توجهی به نکات و علائم راهنمایی و رانندگی،  خواب آلودگی،  سبقت های غیراصولی و گاها وجود شوتی سواران از مهم‌ترین دلایل تصادفات جاده ای در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان شده است.

شهرستان گچساران از شهرستان‌های ششگانه گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد است که با یاسوج مرکز این استان حدود ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/

نظر شما