شناسهٔ خبر: 68089933 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

اسماعیلی فینالیست شد؛ مدال طلا در انتظار کشتی‌گیر درفولی

رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان با پیروزی در دیدار نیمه‌نهایی به فینال بازی‌های المپیک پاریس رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، روز سوم از رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ساعت ۱۱ امروز به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت ایران) آغاز شد که سعید اسماعیلی در ۶۷ و علیرضا مُهمدی در ۸۷ کیلوگرم با پیروزی در دور مقدماتی مقابل حریفانشان گام به نیمه‌نهایی گذاشتند.

سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلو با پیروزی مقابل گالتسیان از ارمنستان گام به فینال گذاشت. 

در وزن 67 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند، سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل اسحاق قایو از الجزایر به پیروزی رسید. وی‌ در دور بعد هم با نتیجه قاطع ۸ بر صفر لوئیس اورتا سانچز قهرمان جهان و المپیک از کوبا را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

اسماعیلی در این مرحله هم در یک کشتی زیبا و پر اُفت و خیز ضربه فنی مقابل اسلاویک گالستیان از ارمنستان به برتری رسید و گام به فینال گذاشت تا فردا شب برای کسب مدال طلا به میدان برود.

این نتیجه در حالی رقم خورد که اسماعیلی در تایم اول مسابقه در حالی که با نتیجه ۵ بر ۲ از حریفش پیش بود، ضربه شد، اما با اعتراض به موقع و تیزبینی حسن رنگرز داوران نتیجه را برگرداندند و رأی به نفع نماینده کشورمان دادند.

انتهای پیام/

نظر شما