شناسهٔ خبر: 68089618 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

عقیده و مرام شهید هنیه راه و رسم آزادگان عالم است - اکونیوز

اقتصاد ایران: نکا- رییس شورای هیئات مذهبی مازندران گفت: عقیده و مرام شهید هنیه، همان راه و رسم شهیدان و آزادگان عالم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی باقری عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهید هنیه، با بیان اینکه درخت مقاومت باخون شهدایش، تنومندتر می‌شود تاکید کرد: عقیده و مرام شهید اسماعیل هنیه، همان راه و رسم شهیدان و آزادگان عالم بود.

رئیس شورای هیئات مذهبی مازندران، افزود: همانطور امام حسین (ع) در برابر ظلم و ناعدالتی ایستاد و تن به سازش نداد و هیهات من الذله س ر داد، مجاهدان مقاومت، همچون سردار سلیمانی و اسماعیل هنیه زیر بار ظلم نرفته و در خیمه اباعبدالله الحسین قرار گرفتند که شهادت افتخار مردان بزرگ است.

مشاور عالی شورای هیئات مذهبی کشور در ادامه به حماسه اربعین اشاره و آن را نماد عقیده و تقویت کننده ایمان‌ها دانست و افزود: در موضوع شهادت که مرگ با افتخار و آرزوی انسان‌های با ایمان و اخلاص دانست و دراین زمینه به اهمیت و جایگاه شهادت براساس احادیث و روایت ائمه معصومین پرداخت، که برای شهید شدن و شهادتب اید خودرا برای خدا و مردم وقف کرد و دراین راه خستگی نشناخت و صداقت و اخلاص را پیشه کرد.

در این مراسم گروه سرود دانش آموزان و هیأت مذهبی دختران فاطمه الزهرا به اجرا پرداختند و به مقام شهدای خوشنام ادای احترام شد.

برچسب‌ها:

نظر شما