شناسهٔ خبر: 68086816 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیش بینی آب و هوای چهارمحال و بختیاری در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۷ مرداد

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری به تشریح وضعیت آب‌وهوایی این استان در ۲۴ ساعت آینده پرداخت.

صاحب‌خبر -

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: از امروز تا اوایل هفته آینده آسمان استان صاف گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود، همچنین سرعت ورزش باد روز شنبه افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه استقرار توده هوای گرم تا اوایل هفته آتی در سطح استان انتظار می‌رود، افزود: طی این مدت باتوجه به پایداری جو غبار رقیق به خصوص برای نیمه شرقی استان انتظار می‌رود، که در بعضی از ساعات روز موجب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

معاون توسعه و پیش بینی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به وضعیت دمایی استان اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرکرد با کمینه دما ۱۶ درجه سانتی گراد خنک‌ترین ایستگاه استان و ایلبگی با بیشینه دما ۴۲ درجه سانتی گراد گرم‌ترین نقطه استان بودند.

وی با اشاره به وضعیت آب‌وهوای شهرستان کوهرنگ، گفت: آسمان کوهرنگ صاف همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود، همچنین احتمال رخ داد رگبارهای خفیف وجود دارد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به وضعیت آب‌وهوای شهرستان سامان، بیان کرد: آسمان سامان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود، همچنین افزایش ابر، وزش باد و غبار محلی صبح گاهی نیز برای این شهرستان انتظار می‌رود.

نوروزی با اشاره به وضعیت دمایی دو شهرستان کوهرنگ و سامان طی ۲۴ گذشته، ادامه داد: دما کمینه و بیشینه در شهر سامان به ترتیب ۲۲ و ۳۸ و در شهر چلگرد ۱۷ و ۳۵ بوده است.

نظر شما